Expert achizitii
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul economic, tehnic;
- vechime in munca: minim 1 an;
- curs ”Expert achizitii”
Descrierea jobului
- 1 post Expert achizitii, pentru locul de munca: Birou Achizitii-Depozite Cluj, Cluj-Napoca, Str. Taberei nr. 1A, Jud. Cluj, telefon 0264/207.734, e-mail Office.Cluj@hidroserv.ro
- 1 post Expert achizitii, pentru locul de munca: Birou Achizitii-Depozite Sebes, Sebeș, Str. Alunului Nr.9A, Jud. Alba, telefon 0741247994, e-mail Office.Sebes@hidroserv.ro
Anuntul si conditiile de inscriere sunt prezentate pe larg pe site-ul www.hidroserv.ro, sectiunea ”Cariere”
Atributiile generale ale postului:
- intocmire documentatii de atribuire pentru achizitia de produse, servicii, lucrari din competenta sa, cu respectarea dispozitiilor legale si a procedurilor interne, in vigoare;
- identificarea, evaluarea și selectarea furnizorilor și negocierea preturilor (cu respectarea reglementarilor legale in vigoare);
- organizarea si derularea procedurilor de achizitii in conformitate cu legislatia in vigoare si cu procedurile interne aplicabile.
Descrierea companiei
Societatea de Servicii Hidroenergetice Hidroserv S.A. este filială a S.P.E.E.H. „Hidroelectrica” S.A., având forma juridică de societate pe acțiuni.
Societatea de Servicii Hidroenergetice HIDROSERV S.A a fost înființată la data de 5 august 2013, inițial sub denumirea Hidroelectrica-Serv S.A., ca urmare a fuziunii prin contopire a celor opt filiale Hidroserv: Bistrița, Cluj, Curtea de Argeș, Hațeg, Porțile de Fier, Râmnicu Vâlcea, Sebeș, Slatina.
Dinamica complexă a proceselor de servicii și mentenanță într-un domeniu strategic – sistemul hidroenergetic – a determinat operaționalizarea rapidă a companiei, aceasta reușind în prezent să acopere toate segmentele pieței autohtone de profil.
Societatea dispune de echipamente performante de producție și verificări, mijloace tehnice de informare şi prelucrare a datelor, documentaţii tehnice şi operaţionale, precum și de personal calificat și autorizat pentru o gamă largă de servicii, cuprinzând proiectarea, execuția, mentenanța și instalarea de echipamente, automatizările aferente, precum și punerea în funcțiune a acestor instalații.
Sediul social al societății se află în municipiul București, str. Constantin Nacu, nr. 3, et. 3-5, sectorul 2.