Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Expert Achizitii Publice

BEST ACHIZITII SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Firma de consultanta in domeniul achizitiilor publice, cu experienta solida, clienti din Romania si din strainatate, din toate domeniile de activitate angajeaza EXPERT ACHIZITII PUBLICE cu experienta, cunostinte de legislatie si de lucru cu sistemul SICAP.

Descrierea postului:

Expert achizitii publice – ofertare pentru operatorii economici participanti la procedurile de achizitii publice din SEAP
Ofertare pe platforma SEAP (SICAP).

Abilitati:

- Rapiditate in intocmirea documentelor de calificare;
- Abilitatea de a rezolva sarcini cu termene limita;
- Abilitati organizatorice, de relationare si comunicare si orice situatie;
- Acuratete in intocmirea OPIS-uri cu cerintele pentru toate etapele (calificare, tehnica, financiara);
- Verificarea documentelor transmise de clienti pentru indeplinirea cerintelor; comunicare permanenta cu clientii;
- Putere de decizie si asumare de responsabilitati.

Descrierea jobului

Cerinte post:

- Sa cunoasca legislatia achizitiilor publice pentru produse, servicii si lucrari;
- Rapiditate in intocmirea documentelor de ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀calificare, propunere tehnica si propunere financiara; ;
- Verificarea documentelor transmise de clienti pentru indeplinirea cerintelor de clarificare/raspunsurilor la solicitarile de
clarificare; comunicare permanenta cu clientii (experienta similara, etc.);
- Elaborarea draft-urilor solicitarilor de clarificari, a cerintelor tehnice minimale obligatorii din caietul de sarcini, pentru produsele ofertate; atentie la postarea documentelor in SICAP, ETC.
- Criteriu de performanta important: abilitatea de a pregati in paralel mai multe licitatii in acelasi timp, aproximativ 3-4 depuneri de oferte/zi;
- Cu experienta si cunostinte de legislatie si de lucru cu sistemul SICAP .
- Abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Limba engleza avansat;
- Nivel cariera: minim 5 ani experienta in domeniul achizitiilor publice, ofertare in SICAP;
- Carnet conducere tip B reprezinta un avantaj, nu este obligatoriu
- Deplasari in interes de serviciu, catre institutii.

Oferta:

* Nivel salarizare (se negociaza in functie de experienta, abilitati si aptitudini) + bonusuri de performanta
* Posibilitate de dezvoltare profesionala
* Mediu de lucru profesionist, competitiv.

Descrierea companiei

Compania BEST ACHIZITII s-a infiintat in anul 2013, avand ca obiect de activitate cod CAEN “Activitati de consultanta pentru afaceri si management”, respective servicii de consultanta in materia achizitilor publice si private, cu un vast portofoliu de clienti din Romania si din strainatate , avand o echipa de profesionisti in diverse domenii de activitate.
Punctul de lucru unde compania își desfășoară activitățile comerciale și operaționale este pe Bd. Lascar Catargiu ( zona Piata Victoriei), cu acces la toate mijloacele de transport.
Publicat 2 Oct. 2024 Reactualizat 5 Oct. 2024 Expiră 1 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.