Candidatul Ideal
- studii superioare;
- buna utilizare a pachetului Microsoft Office;
- cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;
- capacitate de analiză și sinteză;
- bune abilități de organizare, stabilire a priorităților și atenție la detalii;
- amabilitate și capacitatea de a-și păstra calmul;
- capacitatea de a păstra confidențialitatea asupra informațiilor;
- promptitudine în reacții;
- abilități de comunicare și de adaptare la interlocutori diferiți;
- atitudine pozitivă și proactivă;
- buna utilizare a pachetului Microsoft Office;
- cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional;
- capacitate de analiză și sinteză;
- bune abilități de organizare, stabilire a priorităților și atenție la detalii;
- amabilitate și capacitatea de a-și păstra calmul;
- capacitatea de a păstra confidențialitatea asupra informațiilor;
- promptitudine în reacții;
- abilități de comunicare și de adaptare la interlocutori diferiți;
- atitudine pozitivă și proactivă;
Descrierea jobului
- asigurarea unui flux eficient de informații și documente între secretariat și managerii de departamente;
- transmiterea intern și extern a informațiilor și documentelor primite de la Directorul General către persoanele vizate;
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor solicitate de către Directorul General (rapoarte, prezentări, grafice, planning-uri);
- traducerea documentelor, atunci când este necesar;
- asigurarea protocolului în cadrul diverselor întâlniri oficiale ale reprezentanților firmei;
- gestionarea, evidența și înregistrarea documentelor (facturi, cereri, contracte etc.) în registre și transmiterea lor către departamentele specifice;
- preluarea și repartizarea apelurilor pe departamente;
organizarea deplasărilor angajaților (atât interne cât și externe);
- preluarea și repartizarea corespondenței (e-mail, poștă, curier);
- transmiterea intern și extern a informațiilor și documentelor primite de la Directorul General către persoanele vizate;
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor solicitate de către Directorul General (rapoarte, prezentări, grafice, planning-uri);
- traducerea documentelor, atunci când este necesar;
- asigurarea protocolului în cadrul diverselor întâlniri oficiale ale reprezentanților firmei;
- gestionarea, evidența și înregistrarea documentelor (facturi, cereri, contracte etc.) în registre și transmiterea lor către departamentele specifice;
- preluarea și repartizarea apelurilor pe departamente;
organizarea deplasărilor angajaților (atât interne cât și externe);
- preluarea și repartizarea corespondenței (e-mail, poștă, curier);
Descrierea companiei
IRUM, parte a grupului de firme MAVIPROD, este singurul producător de tractoare agricole și utilaje forestiere din România, având o experiență de peste 70 de ani în construcția de utilaje destinate industriei forestiere și agricole. În prezent se mândrește cu o echipă formată din peste 500 angajați, succesul fiind definit cu ajutorul experienței, priceperii și muncii depuse de aceștia.
În momentul de față suntem în căutarea unei persoane care să se alăture echipei noastre în rolul de asistent manager.
Despre compania noastră puteți afla mai multe pe www.irum.ro.
Joburi similare