Candidatul Ideal
Studii:
-Absolvent al unei forme de invatamant superioare;
Aptitudini:
- Inteligenta (gandire logica, memorie);
- Aptitudini de comunicare orală şi scrisă;
- Aptitudinea de a lucra cu documente;
- Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
- Atentie la detalii si dorinta de a invata;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Bun organizator, automotivat si proactiv;
- Cunostinte de limbi straine : limba enlgeza nivel avansat ( scris, vorbit, citit);
- Cunostinte de operare pe calculator : Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint).
-Absolvent al unei forme de invatamant superioare;
Aptitudini:
- Inteligenta (gandire logica, memorie);
- Aptitudini de comunicare orală şi scrisă;
- Aptitudinea de a lucra cu documente;
- Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
- Atentie la detalii si dorinta de a invata;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Bun organizator, automotivat si proactiv;
- Cunostinte de limbi straine : limba enlgeza nivel avansat ( scris, vorbit, citit);
- Cunostinte de operare pe calculator : Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint).
Descrierea jobului
- Întocmeşte, primeşte, verifica, arhivează, distribuie documente interne si externe, in cadrul societatii si din afara;
- Relationeaza, negociaza, comunica ︁︈︂︂︀︂︀︀︃︃cu furnizorii societatii in vederea achizitionarii serviciilor si bunurilor necesare unei functionari optime activitatii;
- Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- Verificarea si inregistrarea facturilor primite in SPV;
- Actualizeaza baza de date documente;
- Raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii;
- Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management;
- Menţine o relaţie de cooperare cu toţi colegii prin comunicarea şi rezolvarea calmă a oricărei nemulţumiri.
- Relationeaza, negociaza, comunica ︁︈︂︂︀︂︀︀︃︃cu furnizorii societatii in vederea achizitionarii serviciilor si bunurilor necesare unei functionari optime activitatii;
- Indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
- Verificarea si inregistrarea facturilor primite in SPV;
- Actualizeaza baza de date documente;
- Raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii;
- Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management;
- Menţine o relaţie de cooperare cu toţi colegii prin comunicarea şi rezolvarea calmă a oricărei nemulţumiri.
Descrierea companiei
TRANSPORT DE MARFURI
- Rutier
- Maritim
- Aerian
Rute internationale si interne
- Rutier
- Maritim
- Aerian
Rute internationale si interne
Publicat
28 Nov. 2024
Reactualizat
28 Nov. 2024
Expiră
28 Dec. 2024
Joburi similare