Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

TEHNICIAN SERVICE ECHIPAMENTE

HR HOLISTIC CONSULTING SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Bun găsit!

Mulțumesc pentru interesul și intenția de a parcurge această descriere.

Poți pierde 2 minute, CITIND CU ATENȚIE acest anunț sau poți câștiga posibilitatea să te alături unei echipe de profesioniști în cadrul unei companii care oferă stabilitate, profesionalism și condiții optime de muncă. Alegerea îți aparține!

Ce ne dorim de la tine?

Ți se spune des că ești un Super Tehnicus? – Ne căutăm un pasionat de domeniul tehnic/electric, care să pună/repună și menține în funcțiune echipamentele noastre (de la imprimante industriale destinate producției publicitare pe solvent și UV la aparate de tăiat și sisteme CNC). Dacă îți place să "resuscitezi" echipamente, ești persoana potrivită!
Studii tehnice sau experiență relevantă – Ne dorim să ai studii tehnice (medii sau superioare) sau experiență relevantă în domeniu (service de echipamente, producție publicitară).
Experiență ideală (minim 3 ani) – Dacă ai lucrat cu echipamente de printat sau pe partea de mentenanță a utilajelor și CNC-urilor, neapărat vrem să te cunoaștem!
Inițiativa și atenția la detalii sunt super puterile tale! – Dacă ai spirit de inițiativă, ești atent la detalii, iubești socializarea, ai un nivel ridicat de energie și ești curios să înveți lucruri noi în zona tehnică, abia așteptăm să te cunoaștem.
Spirit de echipă – Îți place să lucrezi în echipă, să găsești soluții și să eficientizezi procesele de lucru.
Ești dispus la aventuri în Transilvania! – Pentru această poziție, ai nevoie de disponibilitate pentru deplasări în zona Transilvania.
Ești dornic să înveți și să explorezi – Îți place să înveți lucruri noi și ești deschis să mergi la târguri și expoziții, fie în țară, fie în străinătate.
Engleză la nivel mediu, te rog! – E important să cunoști limba engleză la nivel mediu pentru a putea comunica cu furnizorii și colaboratorii noștri.
Permis de conducere categoria B – Să ai permis auto categoria B și ceva experiență la volan.
Cunoștințe bune de operare pe calculator – Este necesar să știi să operezi pe calculator pentru a seta softurile echipamentelor din dotare.
Cunoștințe tehnice și de diagnoză – Știi cum stă traba cu diferite programe de diagnoză și ai cunoștințe tehnice solide. Te recunoști în descriere? Atunci hai în echipa noastră! 😊

Descrierea jobului

Ce vei face? Hai să-ți spunem pe scurt:

Învățăm din manuale și consultăm experții! – Devii expertul nostru în ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄echipamente, studiind manualele de service și apelând la inginerii producătorului atunci când ceva nu e clar. Sherlock Holmes ar fi invidios!
Instalăm, calibrăm și testăm! – Te vei juca cu echipamentele de print, le vei instala, le vei calibra și vei face teste pentru a te asigura că totul funcționează perfect.
Echipa de livrare are un super-erou tehnic! – Când vine vorba de echipamente mari, îi însoțești pe colegii noștri și te asiguri că totul este manipulat ca la carte.
Testezi și creezi mostre cool! – Vei testa imprimantele și vei realiza mostre care vor impresiona clienții.
Instalăm la client și în showroom! – Te asiguri că echipamentele de print și soft-urile aferente sunt instalate corect și gata de acțiune.
Super-reparatorul nostru de echipamente! – La solicitarea clienților, intervii prompt și remediazi orice defecțiune, respectând programările.
Creăm manuale și proceduri smart! – Contribui la realizarea manualelor de utilizare și a procedurilor de mentenanță pentru fiecare echipament în parte.
Clarificăm și organizăm totul! – Contactezi clienții pentru clarificări, înregistrezi detaliile în tabelul centralizator și identifici piesele de schimb necesare. Sherlock ar fi mândru!
Întocmești rapoarte zilnice și săptămânale! – Ne ții la curent cu activitatea ta prin fișe de service și rapoarte detaliate.
Respectăm procedurile și propunem îmbunătățiri! – Urmărești procedurile de lucru și vii cu idei pentru a face lucrurile și mai bine.
Deplasări la clienți – Mergi la clienții noștri și rezolvi defecțiunile ca un adevărat profesionist.
Participi la evenimente de profil! – Târguri, expoziții, evenimente – ești acolo să asiguri buna funcționare a echipamentelor și să ne reprezinți compania.
Comanzi și gestionezi piese și consumabile! – Propui și comanzi piesele de schimb și consumabilele necesare, le preiei, le înregistrezi și le depozitezi corespunzător.
Învățăm continuu! – Te perfecționezi continuu, participi la școlarizări și devii din ce în ce mai bun în utilizarea și servisarea echipamentelor.
Participi la inventare! – Te implici activ la inventarele periodice și anuale, pentru ca totul să fie bine organizat.

Ce se oferă?

Un singur salariu (lunar) :)
Bonuri de masă
Bonus trimestrial
Mașină, telefon și laptop precum și alte ustensile
Training profesional și profesionist de dezvoltare în zona tehnică
Prime de sărbători
Team-building și petreceri în cadrul companiei
Toate acestea asezonate cu stabilitatea locului de muncă, seriozitate și profesionalism.

Descrierea companiei

Căutăm o persoană pentru ocuparea funcției de Tehnician service echipamente pentru clientul nostru VERLA care este o companie din Cluj-Napoca, specializată în comercializarea materialelor și echipamentelor pentru industria publicitară.
Publicat 19 Iun. 2024 Reactualizat 19 Iun. 2024 Expiră 19 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.