Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Responsabil verificare conturi online

PLASMA HUB S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul ideal are:
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
- experienta minim 3 ani pe o pozitie similara;
- cunostinte de limba engleza medii spre bune;
- capacitate de lucru in echipa;
- abilitati foarte bune de comunicare;
- abilitati foarte bune de verificare a informatiilor in diverse baze de date.

Descrierea jobului

Persoana responsabila de verificarea conturilor are urmatoarele principale atributii:
- pentru fiecare cont nou creat in aplicatie de catre o ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄companie, responsabilul cu verificarea conturilor va verifica in diverse baze de date toate datele si documentele suport introduse de companie in procesul de creare a contului si va demara o discutie cu respectivul utilizator pentru a finaliza cu usurinta procesul de inregistrare in platforma;
- pentru fiecare cont nou creat in aplicatie de catre un freelancer, responsabilul cu verificarea conturilor va verifica in diverse baze de date toate datele si documentele suport introduse de freelancer in procesul de creare a contului si va demara o discutie cu respectivul utilizator pentru a finaliza cu usurinta procesul de inregistrare in platforma;
- va realiza rapoarte lunare sau la cerere legate de numarul de conturi create / finalizate;
- diverse alte sarcini organizatorice si de verificare, conform instructiunilor primite de la superiorul direct.

Se lucreaza doar onsite de la biroul din Braila.

Descrierea companiei

Remote Work este o platforma de intermediere a contractelor la distanta intre companii si profesionisti, dedicata mediului de afaceri din Europa. Astfel, aplicatia se adreseaza persoanelor fizice si juridice care doresc sa contracteze profesionisti (freelanceri) sau agentii pentru realizarea de proiecte distincte, dar si profesionistilor care lucreaza in regim de freelancing si sunt in cautare de proiecte.

Pentru prima categorie, cea a clientilor persoane fizice sau juridice (clienti), platforma isi propune sa elimine probleme precum dificultatea de a gasi forta de munca bine pregatita si a suporta cheltuielile salariale ale unui posibil angajat. Apeland la beneficiile platformei, orice persoana fizica sau juridica va avea posibilitatea de a alege dintr-un numar mare de freelanceri pe cel care are cele mai bune recomandari si cel mai bun rating, astfel incat succesul proiectului contractat sa nu ramana sub semnul intrebarii, ci sa fie mai degraba o certitudine.

Pe de alta parte, contractorii (freelanceri si agentii), vor avea posibilitatea sa aplice pentru proiecte postate de catre companii verificate, pe o aplicatie moderna din punct de vedere tehnologic, aplicatie ce foloseste inteligenta artificiala pentru a "invata" comportamentul utilizatorilor de pe website, astfel incat sa le ofere acestora o experienta personalizata, la fiecare accesare.
Publicat 14 Oct. 2024 Reactualizat 21 Oct. 2024 Expiră 13 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.