Responsabil verificare conturi online
PLASMA HUB S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal are:
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
- experienta minim 3 ani pe o pozitie similara;
- cunostinte de limba engleza medii spre bune;
- capacitate de lucru in echipa;
- abilitati foarte bune de comunicare;
- abilitati foarte bune de verificare a informatiilor in diverse baze de date.
- studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
- experienta minim 3 ani pe o pozitie similara;
- cunostinte de limba engleza medii spre bune;
- capacitate de lucru in echipa;
- abilitati foarte bune de comunicare;
- abilitati foarte bune de verificare a informatiilor in diverse baze de date.
Descrierea jobului
Persoana responsabila de verificarea conturilor are urmatoarele principale atributii:
- pentru fiecare cont nou creat in aplicatie de catre o ︁︀︂︃︃︇︁︆︄companie, responsabilul cu verificarea conturilor va verifica in diverse baze de date toate datele si documentele suport introduse de companie in procesul de creare a contului si va demara o discutie cu respectivul utilizator pentru a finaliza cu usurinta procesul de inregistrare in platforma;
- pentru fiecare cont nou creat in aplicatie de catre un freelancer, responsabilul cu verificarea conturilor va verifica in diverse baze de date toate datele si documentele suport introduse de freelancer in procesul de creare a contului si va demara o discutie cu respectivul utilizator pentru a finaliza cu usurinta procesul de inregistrare in platforma;
- va realiza rapoarte lunare sau la cerere legate de numarul de conturi create / finalizate;
- diverse alte sarcini organizatorice si de verificare, conform instructiunilor primite de la superiorul direct.
Se lucreaza doar onsite de la biroul din Braila.
- pentru fiecare cont nou creat in aplicatie de catre o ︁︀︂︃︃︇︁︆︄companie, responsabilul cu verificarea conturilor va verifica in diverse baze de date toate datele si documentele suport introduse de companie in procesul de creare a contului si va demara o discutie cu respectivul utilizator pentru a finaliza cu usurinta procesul de inregistrare in platforma;
- pentru fiecare cont nou creat in aplicatie de catre un freelancer, responsabilul cu verificarea conturilor va verifica in diverse baze de date toate datele si documentele suport introduse de freelancer in procesul de creare a contului si va demara o discutie cu respectivul utilizator pentru a finaliza cu usurinta procesul de inregistrare in platforma;
- va realiza rapoarte lunare sau la cerere legate de numarul de conturi create / finalizate;
- diverse alte sarcini organizatorice si de verificare, conform instructiunilor primite de la superiorul direct.
Se lucreaza doar onsite de la biroul din Braila.
Descrierea companiei
Remote Work este o platforma de intermediere a contractelor la distanta intre companii si profesionisti, dedicata mediului de afaceri din Europa. Astfel, aplicatia se adreseaza persoanelor fizice si juridice care doresc sa contracteze profesionisti (freelanceri) sau agentii pentru realizarea de proiecte distincte, dar si profesionistilor care lucreaza in regim de freelancing si sunt in cautare de proiecte.
Pentru prima categorie, cea a clientilor persoane fizice sau juridice (clienti), platforma isi propune sa elimine probleme precum dificultatea de a gasi forta de munca bine pregatita si a suporta cheltuielile salariale ale unui posibil angajat. Apeland la beneficiile platformei, orice persoana fizica sau juridica va avea posibilitatea de a alege dintr-un numar mare de freelanceri pe cel care are cele mai bune recomandari si cel mai bun rating, astfel incat succesul proiectului contractat sa nu ramana sub semnul intrebarii, ci sa fie mai degraba o certitudine.
Pe de alta parte, contractorii (freelanceri si agentii), vor avea posibilitatea sa aplice pentru proiecte postate de catre companii verificate, pe o aplicatie moderna din punct de vedere tehnologic, aplicatie ce foloseste inteligenta artificiala pentru a "invata" comportamentul utilizatorilor de pe website, astfel incat sa le ofere acestora o experienta personalizata, la fiecare accesare.
Pentru prima categorie, cea a clientilor persoane fizice sau juridice (clienti), platforma isi propune sa elimine probleme precum dificultatea de a gasi forta de munca bine pregatita si a suporta cheltuielile salariale ale unui posibil angajat. Apeland la beneficiile platformei, orice persoana fizica sau juridica va avea posibilitatea de a alege dintr-un numar mare de freelanceri pe cel care are cele mai bune recomandari si cel mai bun rating, astfel incat succesul proiectului contractat sa nu ramana sub semnul intrebarii, ci sa fie mai degraba o certitudine.
Pe de alta parte, contractorii (freelanceri si agentii), vor avea posibilitatea sa aplice pentru proiecte postate de catre companii verificate, pe o aplicatie moderna din punct de vedere tehnologic, aplicatie ce foloseste inteligenta artificiala pentru a "invata" comportamentul utilizatorilor de pe website, astfel incat sa le ofere acestora o experienta personalizata, la fiecare accesare.
Publicat
14 Oct. 2024
Reactualizat
21 Oct. 2024
Expiră
13 Nov. 2024
Joburi similare
- 22 Oct. 2024
RESPONSABIL RELATII CLIENTI
ROMAR CLINIC SRL
București, Constanta, Galati, Ploiesti3000 - 4000 RON net / lună -
-