RESPONSABIL RAPORTARE
SC ADREM INVEST SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerințe:
Cunoștințe și abilități:
- Studii: Studii superioare finalizate, profil tehnic, economic;
- Experiența: Minimum 2 ani experiență similară în companii cu specific tehnic;
Cunoștințe și abilități:
- Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Cunoștințe generale ale tehnicii vânzării și negocierii, analiza contractelor;
- Cunoștințe solide de limba engleză (scris, citit, vorbit);
- Cunostinte generale de Project Management;
- Managementul riscurilor
- Orientare spre rezultate
- Rezistență la stres
- Managementul timpului
- Comunicare
- Negociere
- Atenție la detalii
- Capacitate de analiză și sinteză
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, flexibilitate la schimbări strategice;
- Capacitatea de a executa sarcinile în timpul cerut și calitatea dorită.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Beneficii:
- Monitorizează permanent procesul de ofertare și actualizează în sistemul informatic (Bitrix);
- Urmărește atent acuratețea datelor introduse în sistemul ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄informatic precum și actualizarea acestora;
- Urmărește și întocmește rapoarte privind bugetele țintă de vânzări pe baza ofertelor;
- Urmărește constant situația îndeplinirii indicatorilor țintă și raportează superiorului ierarhic punctele critice identificate;
- Construiește structura de raportare astfel încât să răspundă cerințelor managementului;
- Stabilește corelații între indicatorii țintă și stadiul ofertării la momentul raportării;
- Adaptează sistemul de raportare în funcție de necesitățile semnalate de către management;
- Asigură că informația obținută este corectă și completă;
- Indeplinește întocmai și la ternenele stabilite sarcinile de serviciu primite de la superiorul ierarhic;
- Are obligația de a păstra confidențialitatea datelor și a documentelor cunoscute prin îndeplinirea sarcinilor de serviciu.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Bonusuri pentru performanţă;
- Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
- Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.
Descrierea companiei
Grupul Adrem sprijină tranziția spre energie regenerabilă prin oferta sa de soluții și servicii dedicate domeniului energetic, prin intermediul celor trei companii – Adrem Invest, Adrem Engineering și Adrem Link – fiecare specializată pe segmentul ei de piață. Peste 1.000 de angajați din 18 județe asigură expertiza și abilitățile necesare pentru planificarea, dezvoltarea și implementarea soluțiilor la cheie, personalizate nevoilor clienților noștri, acoperind proiecte la nivelul întregii țări. De 30 de ani, oferim clienților noștri produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic.
Publicat
18 Oct. 2024
Reactualizat
18 Oct. 2024
Expiră
17 Nov. 2024
Joburi similare