Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

ASISTENT MANAGER - DEPARTAMENTUL ACHIZITIE-GESTIUNE

DRISTOR KEBAB
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

DRISTOR KEBAB cauta o persoana dinamica cu atentie sporita la detalii, sa aiba capacitatea de a gestiona unele situatii contra-timp si abilitatea de a analiza pierderilor pe fiecare locatie.

Descrierea jobului

Viitorul angajat va avea urmatoarele responsabilitati:
- Cunostinte Keep Up, Brezze
- Experienta pe partea de gestiune stocuri, (NIR, ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂Transfer, Bon de consum, Inventare zilnice)
- Abilitatea de a emite comenzi raportat la consum vs stoc curent,
- Capacitatea de a gestiona inventarele lunare,
- Prelucrarea rezultatelor si analiza food cost-ului pe fiecare locatie,
- Cunostinte pachet Office,
- Capacitatea de a prioritiza task-urile in functie de importanta lor.
- Receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei;
- Depozitarea materialelor consumabile in magazie si predarea acestora, tinand cont de destinatia lor;
- Efectuarea necesarului de marfa a materialelor consumabile;
- Verificarea stocului de marfa;
- Identificarea furnizorilor potriviti pentru produsele si serviciile de care firma are nevoie;
- Identificarea si selectarea celor mai bune oferte;
- Negocierea celor mai avantajoase conditii pentru marfurile sau serviciile necesare;
- Intocmirea si organizarea documentatiei necesare efectuarii achizitiilor;
- Urmarirea comenzilor de la transmiterea lor catre furnizor pana la livrare;
- Crearea si dezvoltarea portofoliului de furnizori;
- In cazul unor neconformitati, informarea furnizorului si urmarirea solutionarii problemei;
- Introducerea marfii in stoc in baza documentelor de intrare conform procedurii (verificare existenta furnizor/ creare furnizor, identificarea materialelor de pe factura, crearea acestora, alocarea acestora pe conturile contabile aferente, creare comanda aprovizionare, emiterea bonurilor de consum si alocarea acestora pe centrele de cost corespunzatoare)

Oferim :
- Pachet salarial motivant, in conformitate cu studiile, experienta si abilitatile,
- Tichete de masa de 15 lei/zi,
- Oportunitatea de dezvoltare si suport continuu din partea echipei,
- Mediu de lucru profesionist, prietenos, care te va ajuta sa te dezvolti si sa inveti continuu.
Publicat 16 Oct. 2024 Reactualizat 16 Oct. 2024 Expiră 15 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.