Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Responsabil administrare vanzari si logistica

Heidelberg Materials România S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Societatea Heidelberg Materials România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Responsabil administrare vânzări și logistică, în cadrul diviziei agregate, București.

Cerințele postului:

Studii și experiență:
  • Absolvent studii superioare
  • minim 2 ani în domeniu (preferabil) într-o companie multinațională

Cunoștințe și abilități necesare:
  • Cunoștințe operare calculator (Microsoft Office, SAP)
  • Limba engleză nivel conversațional
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă
  • Orientare către cerințele pieței și nevoile clienților
  • Abilități de organizare și gestionare a timpului
  • Rapiditate în implementarea deciziilor
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Putere de concentrare și rezistență la stres

Mobilitate: - Națională

Descrierea jobului

Principalele responsabilități:
  • Întocmește contractele de vânzări și actele adiționale ale acestora;
  • Controlează derularea curentă a contractelor de vânzări și ︁︀​︈︈​︈︈​︁︈︄a actelor adiționale și urmărește înregistrarea tuturor modificărilor intervenite pe perioada derulării contractelor, asigurând păstrarea și arhivarea acestora;
  • Asigură contactul permanent cu directorii regionali de vânzări, furnizând acestora informații privind situația contractelor clienților;
  • Asigura colectarea, compilarea și prelucrarea informațiilor / statisticilor referitoare la vânzări conform standardelor societății;
  • Furnizează rapoarte regulate referitoare la activitatea de vânzări și răspunde de acuratețea informațiilor.
  • Repartizează cursele în funcție de tarifele practicate de către transportatori, în baza contractelor încheiate.
  • Întocmește rapoarte specifice gestionării activității de transport de agregate extern.

Ce oferim:

• Echipă puternică alături de care să te dezvolți,
• Bonus de performanță,
• Programe de training,
• Asigurare medicală privată,
• Indemnizație de vacanță,
• Tichete de masa,
• 28 zile concediu de odihnă,
• Acces la tot ce vrei să citești de la Bookster.


În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 01 octombrie 2024 la adresa: recrutare-hr@ro.heidelbergmaterials.com.

Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

Descrierea companiei

Cine suntem noi:

Cu 51,000 de angajați în peste 50 țări la nivel mondial și o istorie impresionantă de peste 150 ani de experiență, Heidelberg Materials este unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcții din lume, cu poziții de leader de piață în ciment, agregate și betoane. Produsele noastre sunt utilizate pentru construcția de case, infrastructură și facilități comerciale și industriale, satisfăcând astfel cerințele în creștere pentru locuințe, mobilitate și dezvoltare economică.

Cultura noastră organizațională se bazează pe echipe solide, focus puternic asupra nevoilor clienților și angajaților, creativitate și deschidere spre inovare, precum și gândire & acțiuni sustenabile. În calitate de precursor pe calea neutralității carbonului și a economiei circulare în industria materialelor de construcții, depunem eforturi pentru a identifica materiale și soluții sustenabile. Suntem ambițioși și depășim toate granițele pentru a consolida inovația și a aprofunda parteneriatele cu clienții noștri.

Heidelberg Materials Ronânia – Material to build our future!

Publicat 10 Sept. 2024 Reactualizat 17 Sept. 2024 Expiră 10 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.