Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Sef departament Servicii, Logistica, Baneasa

S.C. IKEA Romania S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Vezi lucrurile puțin diferit? Și noi. Credem că ceea ce apreciezi este mai important decât ceea ce spune CV-ul tău.

Căutăm Sef departament Servicii, magazinul IKEA Băneasa.

Pentru rolul de Sef departament Servicii, avem nevoie de câteva dintre cunoștințele și abilitățile urmatoare:
Experienţă minima de 3 ani in asamblarea si instalarea de mobilier, bucatarii, activitati de tamplarie;
Experienta si abilitati de coordonare si dezvlotare a unei echipe constituie avantaj;
Experienţă operaţională anterioară în activităţi orientate spre client, în medii dinamice și multi-channel;
Experienţă și capacitatea de a conduce într-un mediu aflat în schimbare;
Cunoștințe despre gama de produse si servicii IKEA constituie avantaj;
Capabilități de organizare, prioritizare a sarcinilor zilnice și eficientizare a timpului;
Atitudine pozitivă, inițiativă și dorință de asumare a responsabilității;
Adaptabilitate și orientarea către soluții;
Cunoștințe medii de limba engleză;
Competențe informatice (Office, Outlook);
Permis auto categoria B, criteriu obligatoriu.

Descrierea jobului

Responsabilitățile tale:

Urmărirea unui proces calitativ de servicii interne prin identificarea oportunităților eficiente și aplicarea de soluții pentru ︁︀​︈︈​︈︈​︁︉︂scăderea costurilor și creșterea satisfacției clienților.
Implementarea modurilor de lucru și de administrare necesare pentru a asigura o execuție optimă a serviciilor, luând în considerare nevoile și așteptările atât ale colegilor, cât și ale clienților.
Conducerea și dezvoltarea unei echipe competente și performante în cadrul companiei, asigurându-se că planurile de instruire și dezvoltare sunt urmărite pentru fiecare coleg.
Identificarea și dezvoltarea talentelor ascunse din cadrul departamentului pentru a asigura planificarea succesiunii, precum și pentru a permite noilor angajați să dobândească cunoștințele teoretice și practice necesare.
Crearea unui mediu care promovează cultura, viziunea și valorile IKEA, si încurajarea unei culturi orientate spre client, pentru a asigura clienților o experiență pozitivă și fără probleme.
Gestionează și prioritizează optimizarea capacităților pentru a asigura activitățile echipei împreună cu Specialistul de planificare și administrare a capacităților.
Menținerea unei colaborări cu toate părțile implicate, comunicarea și răspunsul proactiv la solicitările venite din partea departamentelor, pentru realizarea obiectivelor pe servicii.
Activitatea pe teren trebuie sa fie de aproximativ 70% din timpul de lucru, 30% fiind alocat pentru activități administrative.
Încurajează un mediu de lucru orientat către nevoile clienților IKEA însă totodată se asigură că se respectă prevederile din termeni și condiții, precum si reglementările de siguranța ale produselor.
Implementează și urmărește respectare procedurilor specifice departamentului Service Execution (consumabile, auto, etc. ) precum și a altor proceduri și rutine inter și intra departamentale.
Gestionează și se asigură de disponibilitatea instrumentelor necesare, pentru a asigura o performanta excelentă a operațiunilor în casele clienților. Achiziția materialelor si sculelor folosite la montaj precum si verificarea conformității acestora, depozitarea și păstrarea unei evidențe exacte a stocurilor, precum si de verificarea modul de utilizare al acestora.
Gestionează parcul auto prin monitorizarea modului în care sunt utilizate autovehiculele alocate precum si evidenta valabilității documentelor legale si asigura menținerea in conformitate a acestora.
Contribuie la reducerea amprentei de mediu și la minimizarea costurilor prin raționalizarea conştientă a resurselor și materialelor și prin maximizarea oportunităţilor de reciclare și reutilizare a materialelor.
Urmărirea implementării operaţionale și realizarea indicatorilor cheie de performanţă relevanți în cadrul departamentului.

De ce a lucra la IKEA înseamnă mult mai mult decât un loc de muncă?

Suntem o companie căreia îi pasă de viețile angajaților săi. Pentru noi este important să te simți respectat, recunoscut și inclus. Indiferent de postul pe care îl ocupi la IKEA, te vei bucura de numeroase beneficii. Iată doar câteva dintre acestea:
• Sănătatea și starea ta de bine sunt priorități maxime pentru noi, așa că îți oferim un abonament medical privat și asigurare de viață. Suntem conștienți că toată lumea are ocazional nevoie de ajutor cu provocările vieții și cerințele zilnice. Îți oferim asistență non-stop din partea unor experți externi dacă ai nevoie de ajutor legat de probleme profesionale, personale și emoționale sau dacă ai nevoie de consiliere juridică ori financiară.
• Știm că timpul tău liber este important, așa că, în fiecare an, vei primi un voucher de vacanță.
• Ai o cameră suplimentară pe care ai vrea s-o renovezi? În calitate de angajat IKEA, beneficiezi de discounturi la toate produsele noastre.
• Credem că fiecare dintre noi contribuie la îndeplinirea (și depășirea) obiectivelor noastre. Aceasta este ideea care stă la baza programului nostru unic de bonusuri pe bază de performanță: One IKEA Bonus. Acesta ne recompensează pentru că dezvoltăm afacerea noastră – împreună!
• Îți vom oferi un salariu corect și atractiv și îți vom acorda compensații suplimentare dacă lucrezi în schimbul de noapte sau în weekend, te vom susține financiar cu o indemnizație pentru transport și masă și vei avea întotdeauna la dispoziție mâncare gătită (cu carne sau vegetariană) în restaurantul angajaților, precum și băuturi și gustări gratuite (cafea, sucuri, fructe).
• Există multe oportunități de creștere, așa că îți vom oferi o gamă largă de cursuri de training online prin intermediul platformei noastre de învățare; iar dacă dorești să-ți schimbi cariera sau postul, nu va fi nevoie să părăsești compania: avem multe oportunități și exemple de angajați care și-au schimbat postul, locația sau chiar țara.

Descrierea companiei

O carieră la IKEA te poate duce în orice direcție îți place

A ajuta oamenii să își creeze o viață de zi cu zi mai bună acasă este o muncă importantă, pentru care sunt implicate mai multe roluri. Atât de multe, de fapt, încât suntem destul de siguri că vei găsi ceva care să ți se potrivească. Ce ar fi să derulezi în jos și să faci următorul pas în cariera ta?

Alege domeniul de activitate care ți se potrivește

Ai experiență într-un anumit domeniu sau cauți provocări complet noi? Oricum ar fi, aici poți afla mai multe despre categoriile noastre de locuri de muncă și poți căuta posturile disponibile.

Alimentație și restaurante

Poate nu știai, dar suntem al șaselea cel mai mare lanț alimentar din lume, oferind gustări și mese sănătoase cu o aromă unică suedeză pentru milioane de oameni în fiecare an. În calitate de angajat în sectorul alimentar, vei face parte din echipa care menține clienții și angajații fericiți și bine hrăniți. Nu ești maestru bucătar? Nicio problemă. Există multe roluri diverse. Atâta timp cât îți place munca în echipă și ești pasionat de mâncare, te vom ajuta să înveți.

Vânzări

În calitate de angajat în departamentul Vânzări, vei ajuta clienții să aleagă produsele care le vor îmbunătăți locuințele. Îi vei putea ajuta chiar și în cazul proiectelor mai mari, cum ar fi cumpărarea unei bucătării noi sau crearea unui întreg perete amenajat cu spații de depozitare. Vei învăța totul despre amenajarea locuinței, inclusiv lucruri precum diferitele tipuri de iluminat și diferența dintre un covor cu fire cu noduri sau unul țesut. Prin urmare, dacă ești o persoană sociabilă, căreia îi place să ajute clienții să facă cele mai bune alegeri, acest loc de muncă ți se potrivește.

Relații clienți

Serviciile pentru clienți se referă la găsirea celei mai bune modalități de a ajuta clienții, indiferent că este vorba de schimbarea produselor, programarea livrărilor, furnizarea de piese de schimb sau doar indicarea drumului. În calitate de angajat în departamentul Relații clienți, vei petrece mult timp învățând să ne cunoști produsele, serviciile și clienții. Prin urmare, dacă ești un bun ascultător, acesta ar putea fi domeniul de activitate potrivit pentru tine.

Amenajarea locuinței și designul spațiului de retail

Vrei să ajuți cu aranjarea exponatelor și designul vizual în magazinul IKEA? Atunci acesta ar putea fi sectorul de activitate potrivit pentru tine. Acesta este departamentul în care designerii de interior, visual merchandiserii și specialiștii în grafică exploatează la maximum toate caracteristicile produselor, inspirând vizitatorii și ajutându-i să aleagă. Așadar, dacă ești bun la design și un bun comunicator, vezi dacă aceste locuri de muncă ți se potrivesc.

Logistică și procesarea comenzilor

Clienții care sunt obișnuiți să cumpere pachete plate din magazin caută acum alte opțiuni. Alătură-te acestei echipe și ajută clienții să primească mobila acasă, reaprovizionează rafturile, onorează comenzile și ajută la îndeplinirea unei varietăți de servicii. Îți place să vezi clienții fericiți și să te asiguri că produsele sunt disponibile pentru ei pretutindeni și în orice situație? Atunci acest loc de muncă ar putea fi potrivit pentru tine.

Servicii administrative și de suport

Un magazin IKEA este mai mult decât un magazin, un depozit și un restaurant. Există și echipe care ajută la menținerea în funcțiune a întregului ansamblu. În calitate de angajat în departamentul suport, vei avea rolul de a ajuta angajații și clienții să creeze vieți mai bune acasă, asigurându-te că oamenii primesc ceea ce au nevoie și sistemele cu care lucrăm sunt funcționale.

Publicat 29 Aug. 2024 Reactualizat 20 Sept. 2024 Expiră 28 Sept. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.