-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Receptionist/a sediu birouri / Front desk officer

BRICOSTORE ROMÂNIA S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cel mai probabil, ne-am cunoscut deja. Ne-ai văzut în casa vecinului tău sau în casele prietenilor tăi. Fiind printre liderii pieței îmbunătățirii locuințelor din România, e ușor să te întâlnești cu Brico în casele românilor.

Brico Dépôt România înseamnă 32 de magazine în 24 de orașe și peste 2.500 de colegi, care lucrează zi de zi pentru a oferi clienților cea mai bună experiență. Totodată, ei fac din Brico un mediu de lucru plăcut. Și tot ei sunt motivul pentru care, în 2023, suntem singurul retailer din domeniul amenajarii locuintei care a primit certificarea Top Employer, fiind recunoscuti, printre altele, pentru programele noastre de onboarding si dezvoltare.

Esti o persoana dinamica, foarte bine organizata si iti place sa relationezi cu ceilalti? Iti doresti sa te dezvolti profesional si sa cresti intr-o companie multinationala? Te asteptam sa te alaturi echipei Brico Dépôt din sediul central in rolul de Receptionist / Front desk officer.

Locatie sediul central: Calea Giulesti, nr. 1-3, sector 6 (aproape de metrou Grozavesti/ Basarab)

Cum stii ca te potrivesti ?
  • Esti o persoana zambitoare, cu atitudine pozitiva si proactiva;
  • Organizarea, atentia la detalii si spiritul de echipa sunt printre punctele tale forte;
  • Ai cunoştinţe de operare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • Cunoști limba engleză - nivel avansat;
  • Asimilezi rapid informatii noi si ai dorinta permanenta de dezvoltare;
  • Ai abilitati foarte bune de comunicare orala si scrisa;
  • Ai disponibilitate pentru on-site work (exclusiv de la birou -locatie mentionata mai sus);
  • Experienta in activitatea de Receptie/ Administrare birouri reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului

Iata care vor fi responsabilitatile tale:
  • Intampini oaspetii si ii insotesti catre salile de intalnire;
  • Te ocupi de asigurarea ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈protocolului pentru intalniri;
  • Preiei apelurile telefonice primite;
  • Mentii fluxul comunicational interdepartamental;
  • Te asiguri ca Receptia si salile de intalnire sunt ordonate, au instalatiile tehnice functionale si sunt dotate cu materialele necesare (de exemplu, pixuri, formulare și pliante informative);
  • Asiguri mentinerea relatiei cu furnizorii (agentii de travel, etc.) pentru serviciile de rezervari pentru deplasari diverse: transport, cazare, etc;
  • Gestionezi corespondenta interna si externa din societate, asigurandu-te de respectarea confidentialitatii tuturor documentelor (primirea, sortarea si distribuirea zilnica a corespondentei catre toate departamentele din sediul central);
  • Redactezi, fotocopiezi, scanezi documente diverse precum: informari, comunicari, corespondente, rapoarte, centralizari;
  • Desfasori activitati de suport administrativ, in colaborare cu departamentele de la sediul central, suport in proiectele de dezvoltare ale companiei;
  • Monitorizezi stocul de produse de protocol si rechizite de birou si plasezi comenzi pentru a completa stocurile necesare;
  • Programezi intalniri in sistemele informatice si aplicatiile specifice;
  • Oferi asistenta membrilor de Board pentru diverse situatii (deconturi, rezervari, programari intalniri, etc.).
Ce iti oferim?
  • program de lucru: luni-vineri (9.00-18.00);
  • mediu de lucru este chiar placut – așa ne spun toți colegii 😊
  • oportunitati de a creşte si a te dezvolta, iar tu vei afla cu prioritate despre posturile noi din echipa;
  • pachet de beneficii consistent (tichete de masa, decont transport, prime de sarbatori, abonament clinica medicala privată, discount in magazinele Brico, bonus anual, zi suplimentara de concediu de odihna, acordata la fiecare 2 ani vechime in companie, oferte de servicii financiare, acces gratuit la biblioteca Bookster si la programul Brico SOS și altele);
  • o multitudine de cursuri și pentru noii colegi un program de integrare în companie, cu sprijinul unui mentor dedicat.
Construim cariere si contribuim impreuna pentru case mai bune, fiind profesionisti, invatand, respectandu-ne, aratand grija fata de nevoile colegilor si ale clientilor nostri.

Aplica pentru job si #HaiSaFimBriColegi!

Descrierea companiei

Cel mai probabil, ne-am cunoscut deja. Ne-ai văzut în casa vecinului tău sau în casele prietenilor tăi. Fiind printre liderii pieței îmbunătățirii locuințelor din România, e ușor să te întâlnești cu Brico în casele românilor.

Pentru clienții noștri, Brico este locul unde găsesc soluții pentru locuința lor. De la materiale de construcții, scări sau ferestre și până la unelte, parchet sau vopsele, Brico are o rezolvare pentru orice proiect, fie el de interior sau de exterior.

Brico Dépôt România înseamnă 32 de magazine în 24 de orașe și peste 2.500 de colegi, care lucrează zi de zi pentru a oferi clienților cea mai bună experiență. Totodată, ei fac din Brico un mediu de lucru plăcut. Și tot ei sunt motivul pentru care, în 2023, suntem singurul retailer din domeniul amenajării locuinței care a primit certificarea Top Employer, fiind recunoscuți, printre altele, pentru programele noastre de onboarding și dezvoltare. Brico este locul unde construim împreună. Aici, totul este într-o continuă dezvoltare, inclusiv cariera ta. Construim cariere și contribuim împreună pentru case mai bune, fiind profesioniști, învățând, respectându-ne, arătând grijă față de nevoile colegilor și ale clienților noștri.

Dacă vrei să îți construiești și tu o carieră alături de noi, aplică și #HaiSaFimBricolegi.

Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.500 de magazine în 8 țări din Europa si peste 75 000 angajati. Principalele branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt și Screwfix. Kingfisher deține de asemenea, și o parte a mărcii Koçtaş din Turcia. În luna decembrie 2017, Kingfisher a achiziționat întreaga rețea de magazine Praktiker România. Achiziția Praktiker se aliniază strategiei de dezvoltare a grupului Kingfisher pe piața îmbunătățirii locuinței și de consolidare a poziției pe piața locală, Brico Dépôt România devenind numărul 2 în România, cu 33 de magazine.

Obiectivele noastre

Obiectivul principal al Brico este ca amenajarea locuinței să devină accesibilă tuturor, deoarece credem că toată lumea trebuie să aibă o locuință în care să se simtă bine. Punem la dispoziția clienților produse mai bune, la prețuri mici și le oferim sfaturi potrivite, pentru ca toate proiectele lor să devină realitate, indiferent de mărime și complexitate.

Echipa Brico

Lucrăm împreună și construim relații semnificative pentru realizarea unui singur scop: să facem îmbunătățirea locuinței accesibilă tuturor. Brico este locul unde poți învăța continuu și te poți dezvolta, iar noi te încurajăm să pui întrebări și să ne provoci. Ne asigurăm că lucrezi cu oameni care te respectă și pe care îi respecți și îți dăm șansa de a face o zi mai bună cuiva, pentru că, oricine ai fi, când lucrezi la Brico Dépôt, casa noastră este și casa ta.

Afla mai multe detalii despre noi aici: Despre noi - Brico Dépôt - Brico Dépôt (bricodepot.ro)

Publicat 8 Nov. 2024 Reactualizat 13 Nov. 2024 Expiră 8 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.