Receptioner / receptioner sef / manager hotel
Candidatul Ideal
- o persoana serioasa, responsabila, amabila
- sa cunoasca limba engleza la nivel conversational
- sa stie ︇︉︄︋︎︉︂︍︆︃︌︍︁︁︎️︉︃️︄︃︊︍︊︁️︂️︃︃︁︅utiliza instrumentele de plata si incasare (Cash, POS, facturare)
- sa detina cunostinte de utilizare a calculatorului
- sa cunoasca un pogram de operare utilizat in domeniul hotelier, constituie un avantaj
- sa aiba experienta in domeniul hotelier, constituie un avantaj
- sa cunoasca limba engleza la nivel conversational
- sa stie ︇︉︄︋︎︉︂︍︆︃︌︍︁︁︎️︉︃️︄︃︊︍︊︁️︂️︃︃︁︅utiliza instrumentele de plata si incasare (Cash, POS, facturare)
- sa detina cunostinte de utilizare a calculatorului
- sa cunoasca un pogram de operare utilizat in domeniul hotelier, constituie un avantaj
- sa aiba experienta in domeniul hotelier, constituie un avantaj
Descrierea jobului
-intampina oaspetii pentru cazare, conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesional;
-colaboreaza cu alte ︁︉︃︂︃︀︁︃︈︁︀︂sectoare: rezervari, restaurant, housekeeping, evenimente;
︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀-informeaza oaspetii la solicitarea acestora cu privire la tarife, preturi, servicii si programe oferite de hotel (pachete, promotii, discount-uri);
-intocmeste si inregistreaza rezervarile in sistemul de gestiune hoteliera;
-incaseaza contravaloarea serviciilor prestate clientilor;
-se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele ce se desfasoara;
-rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza pe cale ierarhica pentru a fi luate cele mai adecvate masuri;
-proceseaza check-in-urile si check-out-urile cu eficienta si profesionalism, avand toate cunostintele necesare acestor proceduri.
Beneficii:
-colaboreaza cu alte ︁︉︃︂︃︀︁︃︈︁︀︂sectoare: rezervari, restaurant, housekeeping, evenimente;
︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀-informeaza oaspetii la solicitarea acestora cu privire la tarife, preturi, servicii si programe oferite de hotel (pachete, promotii, discount-uri);
-intocmeste si inregistreaza rezervarile in sistemul de gestiune hoteliera;
-incaseaza contravaloarea serviciilor prestate clientilor;
-se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele ce se desfasoara;
-rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza pe cale ierarhica pentru a fi luate cele mai adecvate masuri;
-proceseaza check-in-urile si check-out-urile cu eficienta si profesionalism, avand toate cunostintele necesare acestor proceduri.
Beneficii:
- Asigurarea pranzului
- Cazare
- Aigurare medicala
Publicat
21 Oct. 2024
Reactualizat
28 Oct. 2024
Expiră
20 Nov. 2024
Joburi similare