Operator Call Center
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții.
- Experiență anterioară în activități de call center sau servicii pentru clienți constituie un avantaj.
- Capacitate de organizare și atenție sporită la detalii.
- Persoană proactivă, capabilă să gestioneze mai multe sarcini în paralel.
- Abilități bune de operare PC.
- Punctualitate
Descrierea jobului
- Confirmarea comenzilor și oferirea suportului necesar clienților prin telefon (call center).
- Gestionarea comenzilor și generarea AWB-urilor pentru expedieri.
- Urcarea ︁︀︂︃︃︇︅︀și actualizarea produselor pe shopul online.
- Oferirea de asistență clienților în legătură cu comenzile și produsele disponibile.
💼 Ce oferim:
- Un mediu de lucru dinamic într-o echipă tânără și creativă.
- Oportunitatea de a te dezvolta profesional într-un business în plină creștere.
- Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare în funcție de performanță.
Descrierea companiei
Xplicit Apparel este lider de piață în monetizarea comunităților și artiștilor din România. Fondată pe principii de colaborare și inovație, Xplicit susține dezvoltarea artiștilor independenți și a culturii autohtone prin soluții inovatoare de merchandising. Cu o experiență de peste 13 ani, Xplicit oferă o gamă completă de servicii, de la design și producție textilă, până la logistică și suport pentru brandurile partenere. Colaborăm cu artiști de top din industria hip hop și trap, facilitându-le accesul la produse personalizate de înaltă calitate
www.xplicit.ro