Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

MANAGER DEPARTAMENT PROIECTARE

SC ADREM INVEST SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Studii:
  • Superioare tehnice, specializare automatică, electronică, electrotehnică, inginerie electrică, energetică.
Experiență:
  • Minim 3 ani în domeniul proiectării instalațiilor electroenergetice și experiență în coordonare personal.
  • Autorizare ANRE minim gradul IIIA.
Cerințe și competențe:
  • Cunoștințe avansate în domeniul electroenergeticii și distribuției/transportul energiei electrice;
  • Cunoștințe avansate în domeniul Contract Management;
  • Gestionarea bugetelor din cadrul departamentului;
  • Cunoștințe avansate Eplan Electric, Autocad;
  • Cunoștințe medii de Limba Engleză (citit, scris, vorbit);
  • Permis de conducere cat. B.
  • Spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate;
  • Bune abilități de organizare și gestionare a timpului; un nivel ridicat de etică de lucru și integritate morală;
  • Bune abilități de comunicare și coordonare;
  • Capacitatea de a asimila informații noi și de a se dezvolta profesional;
  • Realizarea proiectelor la termenul și calitatea cerută.

Descrierea jobului

  • Asigură coordonarea întregii activități din cadrul Departamentului Proiectare.
  • Asigură dimensionarea corectă a personalului din cadrul Departamentului Proiectare.
  • Se asigură ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀că resursele umane și materiale sunt adecvate atingerii obiectivelor asumate și sunt alocate în mod corect (ca efort și încărcare) activităților desfășurate.
  • Sprijinirea altor departamente din companie (ex. ofertare, vânzări, logistic), pentru alegerea soluțiilor tehnice și echipamentelor;
  • Elaborarea documentațiilor în toate fazele de proiectare, în conformitate cu HG 907/2016 și, după caz, în conformitate cu politicile impuse de standardele Beneficiarului;
  • Deplasări în vederea culegerii de date din teren, participare la predări amplasament, ședințe inginerie și ședințe de avizare;
  • Stabilirea soluțiilor tehnice optimizate tehnic, la cheie, pentru oportunitățile ce aparțin domeniului de activitate și participă la prezentări ale acestora în fața clientului.

Beneficii:
  • Pachet salarial competitiv;
  • Bonusuri pentru performanţă;
  • Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
  • Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.

Descrierea companiei

Grupul Adrem sprijină tranziția spre energie regenerabilă prin oferta sa de soluții și servicii dedicate domeniului energetic, prin intermediul celor trei companii – Adrem Invest, Adrem Engineering și Adrem Link – fiecare specializată pe segmentul ei de piață. Peste 1.000 de angajați din 18 județe asigură expertiza și abilitățile necesare pentru planificarea, dezvoltarea și implementarea soluțiilor la cheie, personalizate nevoilor clienților noștri, acoperind proiecte la nivelul întregii țări. De 30 de ani, oferim clienților noștri produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic.
Publicat 12 Sept. 2024 Reactualizat 12 Sept. 2024 Expiră 12 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.