-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

MANAGER DE PROIECT - EXECUTIE RETELE DE APA SI CANALIZARE

S.C. Ambient Construct Solutions SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul Ideal
  • Minim doua proiecte finalizate in sectorul apa-canal;
  • Studii superioare in domeniul constructiilor;
  • Experienta de minim 5 ani pe un post similar;
  • Cunostinte bune de folosire a programelor MS Office;
  • Abilitati de comunicare si coordonare;
  • Orientare spre rezolvarea problemelor si indeplinirea obiectivelor la termenele Stabilite;
  • Serioz​itate, spirit analitic;
  • Capacitate de lucru sub presiune;
  • Capacitate de organizare;
  • Permis de conducere Categoria B (disponibilitate la deplasari).

Descrierea jobului

  • Studiaza caietul de sarcini si se pronunta asupra posibilitatilor tehnice si economice de realizare ale obiectivului;
  • Studiaza Proiectul Tehnic ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄si documentatia tehnico-econimica in vederea pregatirii executiei;
  • Supervizeaza activitatea sefului/sefilor de santier/echipelor care asigura realizarea lucrarilor;
  • Informeaza in scris, periodic, conducerea societatii cu privire la stadiul fizic si valoric al executiei lucrarilor, respectarea graficului de executie, incadrarea in bugetul aprobat;
  • Gestioneaza sistemul de management al calitatii la nivel de santier;
  • Stabileste specificatia posturilor si organigrama proiectului pe care il deruleaza;
  • Analizeaza si monitorizeaza saptamanal: graficele de lucrari, planurile de actiune stabilite in vederea diferitelor probleme ce pot sa apara, planul de aprovizionare, programul de lucru;
  • Estimeaza, programeaza si solicita din timp resursele umane pe specialitati conform graficului de executie;
  • Coordoneaza in permanenta relatiile cu subantreprenorii, clienti, beneficiari, diriginti de santier pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii;
  • Participa la faze determinante, receptii partiale sau finale, inclusiv receptia lucrarilor subcontractantilor) asigurand pregatirea adecvata a acestora;
  • Urmareste elaborarea situatiile de lucrari;
  • Face evaluarea finala la terminarea lucrarilor (modul si nivelul in care au fost atinse obiectivele proiectului);
  • Raspunde de corectitudinea, lucrarilor executate;
  • Raspunde de costurile angajate in proiect (incadrarea in bugetul alocat proiectului);
  • Raspunde de executarea proiectului la termenele contractate cu beneficiarul (termenele intermediare si finale).

Beneficii:
  • Masina de serviciu pentru deplasari;
  • Salariu motivant;
  • Zona: Bucuresti
  • Program: 8h/zi.

Descrierea companiei

Construim viitorul împreună!

Suntem o companie orientată către dezvoltare, cu obiective de creștere a personalului și a valorilor care ne motivează ca societate.

Misiunea noastră este de a oferi colaboratorilor noștri lucrări de calitate, la cele mai înalte standarde.

Publicat 3 Sept. 2024 Reactualizat 3 Sept. 2024 Expiră 3 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.