IT Service desk with Italian
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
+ 6 months of experience in labour
Previous experience to a position of relations with customers is a requirement of the job.
Previous experience in technical support constitutes an advantage.
JOB OBJECTIVES:
Offering technical support by phone or email making the proof of professionalism in the relationship with clients.
Descrierea jobului
University degrees or university student in the last year
REQUIRED PROFESSIONAL EXPERIENCE:
Professional certificate ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈in Windows operating systems and networking
Knowledge of the following foreign languages:
English advanced (writing, reading, using conversational language)
The second language (Italian) advanced (writing, reading, using conversational language)
JOB COMPETENCIES:
Knowledge of ITIL Processes
Good interpersonal and communication skills
Orientation of clients services and the capacity to work in a team
Excellent skills for Soft & working keyboard
Communication skills (Verbal & Written) to treat general clients
Solving of problems that are sensitive to clients, rapidly and in time.
Capacity to work in inadequate situations.
ABILITIES:
Knowledge of ITIL Service Delivery (procedure concerning to incidents, problems and administration of changes
Troubleshooting skills and experience in solving LU, reset PWD and transmitting messages
Troubleshooting skills and applications shrink-wrapped (MS office, Adobe etc.)
Capacity of synthesis
Preferably knowledge of MAC devices
Troubleshooting skills for VPN connectivity, dial-out, wireless routers
Register with knowledge of active addresses, controllers etc.
Exposure of instruments of password resetting
Previous experience in technical support shall be preferred.
Previous experience in IT support in Corporate environment and/or other functions of great sensitivity referring to clients
TASKS, ATTRIBUTIONS, ACTIVITIES:
Management of tickets (working orders) according to the performance indicators and SLA (Service Level Agreement) established at a process level: Responsible for the creation of work tickets/allocation /division on categories/ prioritization/monitoring/escalation/conclusion and obtaining of the feedback.
Managing phone calls received from the customer by the application of the rules and specific provisions communicated to process level
Solving the problems of a technical nature and following steps/stages for dealing with specific incidents reported at the level of process; compliance with all parameters and in compliance with the specifications communicated
Preparing MIS incident in accordance with the requirements
Redistributing tickets which have not been resolved (where applicable)
Routing/ tracking tickets allocated in the system or with other PRG
Proactive action with a view to effective management of queue (Remedy Queue Management)
BENEFITS:
Opportunity to work in a young and dynamic environment;
Attractive benefits package
Lunch tickets
Fitness deduction
Transportation deducted
Health insurance and dental scheme
Opportunity to develop and learn constantly
Access to internal training (job related and soft skills training)
Descrierea companiei
Despre Wipro Limited
Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) este o companie mondială de tehnologie informațională, consultanță și servicii de afaceri. Utilizăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, roboticii, cloudului, analiticii și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să le facă succes. Wipro este o companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de sustenabilitate și o bună cetățenie corporativă, avem o forță de muncă dedicată de peste 170.000, deservind clienții de pe șase continente.
Despre WIPRO în România
În România, Wipro are centre de dezvoltare în București și Timișoara și este prezent de mai bine de 10 ani. Astăzi, facilitățile companiei din România deservesc peste 30 de clienți din Europa, susținuți de peste 1200 de angajați. Clienții Wipro se desfășoară în industria bunurilor de vânzare cu amănuntul și a bunurilor de larg consum, a sănătății, a producției și a telecomunicațiilor, printre altele. Pentru a se potrivi cu planurile noastre de creștere, căutăm persoane entuziaste și autodidacte, cu abilități excelente de comunicare și servicii pentru clienți. Cu Wipro am construit o expertiză profundă în domeniu și diversele noastre oportunități de muncă variază în mai mult de 20 de limbi diferite:
- Contabilitate financiara
- Administrator HR
- Managementul comenzilor
- Relații Clienți
- IT / Suport tehnic
O carieră la Wipro înseamnă o oportunitate pe tot parcursul vieții de a vă explora potențialul, creșterea continuă și bucuria de a lucra la cele mai noi tehnologii alături de cele mai bune minți din industrie. O combinație inspirată de perspective de creștere, inovație continuă, fair-play și o cultură excelentă a muncii face din Wipro un loc exaltant în care să vă aflați.
Prin aplicarea la anunțurile de locuri de muncă Wipro, ne dați consimțământul pentru a procesa datele dvs. personale în scopul recrutării.