-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

IT Service Desk Technician with German and English

AKKODIS ROMANIA SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Customer-service oriented with a problem-solving attitude
  • Advanced troubleshooting and multi-tasking skills
  • Technical knowledge of Windows OS
  • Knowledge of ITIL practices appreciated
  • Basic technical knowledge of Microsoft environment (Active Directory, VPN, Skype, users/groups/OU management …)
  • Excellent written and verbal communication skills in German and English.

Descrierea jobului

  • Serve as the first point of contact for customers seeking technical assistance over the phone, email, or other communication ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂channels
  • Perform remote troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent questions
  • Determine the best solution based on the issue and details provided by customers
  • Walk the customer through the problem-solving process
  • Direct unresolved issues to the next level of support personnel
  • Provide accurate information on IT products or services
  • Record events, requirements, and problems and their resolution in logs
  • Follow-up and update customer status and information
  • Pass on any feedback or suggestions by customers to the appropriate internal team
  • Identify and suggest possible improvements in procedures
  • Co-operate with other members of the IT department.

Descrierea companiei

Akkodis este un jucător global în inginerie și IT și un lider în Industria Smart. Ne sprijinim clienții în proiectele lor de transformare digitală prin 4 linii de servicii: Consultanță, Soluții, Talent și Academie. Akkodis este un partener tehnologic de încredere pentru clienții săi din întreaga lume. Creăm și imaginăm soluții de ultimă oră pentru a răspunde provocărilor majore ale societății noastre, fie că implică accelerarea tranziției energetice și dezvoltarea mobilității ecologice, fie construirea de abordări centrate pe utilizator.

Cu o cultură puternică a incluziunii și diversității, cei 50.000 de experți în inginerie și IT, prezenți în 30 de țări, combină cele mai bune abilități tehnologice cu cunoștințe interfuncționale din toate industriile pentru a modela un viitor mai durabil. Suntem pasionați să inventăm împreună un viitor mai bun.

Akkodis România numără peste 800 de experți în inginerie și IT în birourile din București, Pitești, Iași, Timișoara și Cluj, angajați care împărtășesc valori puternice precum onestitate, respect, corectitudine și incluziune. Angajamentul nostru: să le dăm posibilitatea să fie ei înșiși la locul de muncă în fiecare zi și actori în viața și dezvoltarea lor în cadrul Akkodis.

Publicat 19 Sept. 2024 Reactualizat 17 Oct. 2024 Expiră 19 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.