IT HELPDESK- Suport tehnic pentru echipamente de birou
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Daca ai experienta in activitati de suport, instalare, mentenanta sau service pentru echipamentele de birou;
- Daca esti organizat, atent la detalii si proactiv;
- Daca iti place sa comunici usor si relaxat cu persoane noi si colegi;
- Daca intotdeauna crezi ca „e loc de mai bine” si cauti sa te perfectionezi constant;
- Daca esti descurcaret si orientat spre gasirea unor solutii rapide, chiar si in situatii imprevizibile;
- Daca ai abilitati tehnice peste medie, de operare cu si pe calculator;
- Daca ai permis de conducere categoria B (de cel putin 2 ani)
- Daca locuiesti in Bucuresti, Ilfov
Descrierea jobului
- Vei asigura interventii tehnice la echipamentele de birou, in special imprimante/ copiatoare/ faxuri/ multifunctionale, la sediul ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂clientilor ︁︀︂︃︃︇︉︆︄sau la cele din companie;
- O sa te deplasezi pe teren, in functie de programari si solicitari; pentru pozitia din Bucuresti - in Bucuresti si zonele limitrofe - pe o zona de 100 - 150 km
- O sa efectuezi reviziile periodice ale echipamentelor de printare detinute de clienti;
- Vei diagnostica, depana, configura echipamente si vei repara eventualele defectiuni;
- Vei asigura suport tehnic telefonic pentru clienti sau colegi;
- Vei gestiona stocul pieselor de schimb si al produselor neconforme.
Descrierea companiei
ECHO PLUS este un partener pe termen lung pentru clientii sai de tip business - persoane juridice din Romania, firme si institutii - oferind intreaga gama de consumabile, atat compatibile cat si originale, pentru imprimante, faxuri, copiatoare si multifunctionale de birou. Din depozitele nostre din Bucuresti si Timisoara livram in orice localitate din tara peste 2500 de modele de consumabile pentru echipamente de printare de birou. Incepand din luna martie 2014 furnizam clientilor nostri si produse de papetarie necesare activitatilor de birou. Sistemul de management al calitatii implementat de Echo Plus, care respecta standardul ISO 9001:2008 fiind certificat de catre TUV Rheinland Romania, are ca obiectiv principal obtinerea satisfactiei clientilor nostri prin furnizarea de produse de cea mai buna calitate si mentinerea unei relatii de parteneriat pe termen lung. Din anul 2006, de cand activam pe piata consumabilelor din Romania, volumul nostru de vanzari a crescut de la an la an, ajungand in 2015 la peste 3 milioane de euro. Aceasta este o consecinta a faptului ca am stiut sa ne atragem si sa ne pastram clientii prin calitatea produselor noastre si prin profesionalismul expertilor nostri.