Candidatul Ideal
Suntem în căutarea unui Funcționar administrativ pentru a se alătura echipei noastre.
Dacă sunteți o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități excelente de gestionare a documentelor si de comunicare, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dvs.
Studii medii;
Cunostinte bune PC – ex. Excel , Word , Power Point;
Cunostinte medii de limba engleza;
Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar;
Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;
Atenție la detalii și precizie în lucrul cu documente;
Abilități bune de comunicare și colaborare;
Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită;
Dacă sunteți o persoană organizată, atentă la detalii și cu abilități excelente de gestionare a documentelor si de comunicare, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dvs.
Studii medii;
Cunostinte bune PC – ex. Excel , Word , Power Point;
Cunostinte medii de limba engleza;
Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar;
Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului;
Atenție la detalii și precizie în lucrul cu documente;
Abilități bune de comunicare și colaborare;
Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită;
Descrierea jobului
Gestionarea, optimizarea rutelor de transport angajati si solutionarea situatiilor neprevazute;
Legatura cu departamentele implicate in organizarea rutelor si furnizorii de servicii de transport;
Introducerea si validarea datelor in sistemele specifice;
Verificarea și asigurarea corectitudinii documentelor;
Asigurarea bunei desfasurari a vizitelor si delegatiilor (rezervari, comenzi, etc);
Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura fluxul corect al documentelor;
Identificarea și implementarea îmbunătățirilor în procesele de gestionare a documentelor;
Asigurarea confidențialității și securității documentelor;
Colectarea datelor de pe documentele de livrare si introducerea lor in sistemul E-Transport in vederea generarii codului UIT
Legatura cu departamentele implicate in organizarea rutelor si furnizorii de servicii de transport;
Introducerea si validarea datelor in sistemele specifice;
Verificarea și asigurarea corectitudinii documentelor;
Asigurarea bunei desfasurari a vizitelor si delegatiilor (rezervari, comenzi, etc);
Colaborarea cu departamentele interne pentru a asigura fluxul corect al documentelor;
Identificarea și implementarea îmbunătățirilor în procesele de gestionare a documentelor;
Asigurarea confidențialității și securității documentelor;
Colectarea datelor de pe documentele de livrare si introducerea lor in sistemul E-Transport in vederea generarii codului UIT
Descrierea companiei
SMA Metalltechnik este un furnizor inovator de dimensiuni medii, pentru sistemele de țevi din industria auto. Un partener de încredere atunci când este vorba de sisteme de țevi pentru medii lichide sau gazoase (țevi frigorifice, apă, aer și ulei).
Peste 1000 de angajați lucrează pentru SMA Metalltechnik în patru locații din întreaga lume.
Combinăm flexibilitatea unei companii de dimensiuni medii cu performanțele economice ridicate ale unei companii de producție aliniate industrial.
Joburi similare
- 22 Ian. 2025
RESPONSABIL ADMINISTRATIV MOGOȘOAIA
EFFINITY RESTART CONSULTING S.R.L.
București, Ilfov, Mogosoaia3500 - 4000 RON net / lună