Candidatul Ideal
Cerințele postului:
✔️Minim studii medii, de preferință în domeniul economic
✔️Cunoștințe foarte bune de MS Office
✔️Cunoștințe contabilitate primară, avantaj constituie cunoașterea programului de contabilitate/gestiune - Scala
✔️Experiență în domeniu minim 1 an.
✔️Minim studii medii, de preferință în domeniul economic
✔️Cunoștințe foarte bune de MS Office
✔️Cunoștințe contabilitate primară, avantaj constituie cunoașterea programului de contabilitate/gestiune - Scala
✔️Experiență în domeniu minim 1 an.
Descrierea jobului
Misiunea rolului este de a menține legătura cu clienții și de a-i consilia în alegerea produselor și serviciilor potrivite.
Va fi responsabil de:
✔️Preluarea și ︂︊︀︂︂️︀︎︍︅︀︍︂︈︀︀︌︌︈︉︊︀︌︎︄︌︄︀︁︄︎︀gestionarea comenzilor
✔️Menținerea legăturii cu clienții și consilierea acestora în alegerea produselor
✔️Emiterea facturilor, avizelor sau a chitanțelor în funcție de situație
✔️Menținerea legăturii cu departamentele de vânzări, contabilitate și logistică pentru rezolvarea situațiilor de lucru curente.
Va fi responsabil de:
✔️Preluarea și ︂︊︀︂︂️︀︎︍︅︀︍︂︈︀︀︌︌︈︉︊︀︌︎︄︌︄︀︁︄︎︀gestionarea comenzilor
✔️Menținerea legăturii cu clienții și consilierea acestora în alegerea produselor
✔️Emiterea facturilor, avizelor sau a chitanțelor în funcție de situație
✔️Menținerea legăturii cu departamentele de vânzări, contabilitate și logistică pentru rezolvarea situațiilor de lucru curente.
Descrierea companiei
Companie cu sediul în Mogoșoaia, județul Ilfov, cu domeniul de activitate în papetărie, birotică, curățenie și protocol este în căutare de Responsabil administrativ.
Joburi similare