Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

FINANCE BUSINESS PARTNER

COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem in cautarea unui Finance Business Partner experimentat ︅pentru a se alătura echipei CIO! Ne dorim un coleg cu un background solid în domeniul financiar, care sa actioneze ca un business partner eficient, oferind suport in planificarea financiara si in luarea deciziilor strategice.

Cerinte:
  • Experienţă anterioara relevantă in management financiar, de preferat in companii de productie din domeniul alimentar/FMCG;
  • Cunostinte si experienta solide in coordonare activitate financiar contabila;
  • Cunoștințe aprofundate de legislație financiar- contabila;
  • Experiență în lucrul cu un sistem de tip ERP, Excel – avansat;
  • Viziune strategică și capacitate de a contribui la dezvoltarea și implementarea strategiei financiare a companiei;
  • Capacitate de ︅a analiza și gestiona riscurile financiare și de a asigura conformitatea cu reglementările legale;
  • Abilități de analiză financiară și capacitate de a lua decizii bazate pe date financiare solide.

Descrierea jobului

Responsabilităti:
  • Coordoneaza echipa si activitatea departamentului financiar-contabil;
  • Realizeaza supervizarea situatiilor financiare lunare, semestriale si anuale, asigurandu-se de corectitudinea acestora;
  • ︁︀​︈︈​︈︈​︁︉︃
  • Pregateste, analizeaza si prezinta rapoarte lunare de performanta versus buget si/sau forecast (P&L, CAPEX, Cash-Flow);
  • Evalueaza si valideaza deciziile comerciale prin analiza ofertelor, analiza marjei de profit, analiza prețurilor etc.;
  • Analizeaza si implementeaza metode si strategii pentru cresterea veniturilor si reducerea costurilor;
  • Gestioneaza și supravegheaza cash-flow-ul al companiei și asigura controlul trezoreriei, gestioneaza angajamentele bancare, inclusiv refinantari daca va fi cazul;
  • Este responsabil de intocmirea bugetului anual in conformitate cu strategia companiei;
  • Participa activ la procesul decizional al companiei oferind analize financiare și recomandări;
  • Analizeaza indicatorii financiari, evalueaza impactul financiar si montorizeaza indicatorii de performanță pentru fiecare departament.

Descrierea companiei

Compania Indiilor Orientale (CIO) reprezintă un brand românesc, înființat în anul 1995, moment în care am înțeles că diferența dintre o mâncare bună și o mâncare excelentă o face arta de a echilibra aromele și condimentele. Astăzi, CIO se situează în topul producătorilor de condimente și plante aromatice din România, fiind pe locul doi în topul producătorilor de piper, pe piața locală, dar și în topul producătorilor de ingrediente pentru patiserie-cofetărie.

La CIO ai mai mult decât un loc de muncă. Aici este locul în care ne jucăm pentru a schimba jocul, pentru a aduce arome din toate colțurile lumii în bucătăria fiecărui român și pentru a arăta lumii că fără sare și piper, viața nu are gust.

Suntem pe piață de peste 25 de ani, dar nu suntem interesați să menținem un status quo. CIO traversează o perioadă de creștere, schimbare și oportunități. O parte din această evoluție este obiectivul nostru de a revoluționa în plan culinar bucătăria fiecărui român. Dar nu este ușor. Trebuie să fim suficient de aventuroși pentru a ne asuma riscuri. Suficient de curajoși pentru a da greș. Dacă această descriere te caracterizează, alătură-te echipei noastre!

Publicat 16 Sept. 2024 Reactualizat 5 Oct. 2024 Expiră 16 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.