-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

BUSINESS CONTROLLER / FINANCIAL ANALYST

GLOBAL MAT INSTALL SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

IMM romanesc, axat pe activitatea de productie, care se dezvolta si extinde continuu, fiind in esalonul fruntas al domeniului nostru de activitate in Romania, ne extindem si consolidam echipa finaciara cu un nou coleg / colega, care sa isi doreasca, la fel ca noi, sa lucreze cu pasiune si sa castige bine, intr-un mediu de lucru stabil si sigur, plin de provocari profesionale.

Ca sa facem treaba buna impreuna, cu satisfactii de ambele parti, credem ca noul membru al echipei noastre ar trebui sa aiba :
  • Studii superioare de profil financiar-contabil, economic sau business administration / management;
  • Minim 5 ani experiență pe o pozitie similară (financial / business controlling in domeniul industrial / productie reprezinta un avantaj semnificativ);
  • Experiență în analiza, controlul si raportarea financiara, bugetare si analiza de procese de business;
  • Cunoașterea unui program de contabilitate de tip ERP si reporting (PowerBI reprezinta un avantaj), foarte bune cunostinte de operare Excel;
  • Foarte bune abilitati analitice si organizatorice, capacitate de intelegere a proceselor de business si a interdependentelor dintre ele, proactivitate si pragmatism ;
  • Interes si pasiune pentru analiza financiara, dar si abilitatea de a nu pierde din vedere imaginea de ansamblu, chiar si atunci cand ne focusam pe procese / proceduri si analize specifice.

Descrierea jobului

Daca se simte cel bine in compania cifrelor, dar si intelege ca cifrele nu sunt pure abstractiuni, ci rezultatul unor ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄procese si decizii de business, noul coleg / colega, ar avea de facut:
  • Intocmirea rapoartelor financiare (colectare si consolidare date, adaptarea modelului financiar la specificul activitatii – interpretare calitativa si cantitativa) si analiza indicatorilor financiari ;
  • Monitorizarea costurilor pe centre de cost / proiecte;
  • Analiza si controlul costului de productie (product cost analysis / product cost control) ; monitorizarea indicatorilor de performanta in activitatea de productie;
  • Intocmirea rapoartelor lunare de P&L si a altor raportari lunare, trimestriale, anuale sau ad-hoc solicitate de management;
  • Acordarea de suport la intocmirea bugetelor pe centre de cost si monitorizarea executiei acestora ;
  • Colaborarea cu sefii de departament pentru dezvoltarea KPI-urilor si tablourilor de bord pentru monitorizarea performantei businessului, cu focus pe procesele productive; suport pentru echipa manageriala in luarea deciziilor de optimizare a rezultatelor financiare (identificare arii de optimizat, propuneri de masuri);
  • Dezvoltarea continua a tool-urilor si strategiilor pentru analiza si modelarea financiara (bugetare, previzionare etc.), cu rol activ in proiectarea si implementarea acestora ;
  • ...si, nu in ultimul rand, sa se preocupe continuu de adoptarea ultimelor trenduri si best practices in business controlling, in vederea obtinerii reducerii de costuri si cresterii calitatii / productivitatii.
OFERTA (bonusuri, beneficii):
Consideram ca ceea ce conteaza cel mai mult in dezvoltarea businessului este valoarea si rezultatele pe care le aducem fiecare dintre noi. Asa ca avem preocuparea continua de a recompensa fiecare membru al echipei in directa si stricta legatura cu performanta si meritele lui profesionale. De aceea avem:
  • Pachet financiar:
    • Pachet salarial extins, care include, pe langa salariul fix, adaptat continuu performantei personale, si:
      • bonusuri de performanta ;
      • bonusuri de proiect ;
      • bonusuri de sarbatori legale;
      • bonusuri de recomandare;
      • bonusuri ad-hoc, pentru bune initiative si idei geniale si valoroase.
    • Tichete de masa electronice;
    • Asigurare medicala privata;
    • Transport decontat.
  • Alte beneficii :
    • Team-building-uri ;
    • Evenimente / petreceri de companie ;
    • Sustinere activa in evolutia pe orizontala si verticala in organizatie (avansare pe baza performantei individuale / reconversie profesionala interna, catre alte departamente) ;
    • Traininguri si suport in specializarea pe job.
  • Conditii de lucru :
    • Cafea, ceai, apa la birou etc.;
    • Telefon mobil ;
    • Laptop.

Descrierea companiei

Lansată în 2008, compania noastră s-a specializat în producția de tubulatură de ventilație și a ajuns să dețină primul loc în România, atat in ceea ce priveste:

  • calitatea noastra de producator (peste 200 tone de tubulatură / lună productie),
    ci si pe cea de
  • executant de solutii „la cheie” de instalatii de ventilatie (proiecte de anvergura, in tara si strainatate, de sisteme de ventilatie).
Suntem ambitiosi, profesionisti, si ne place performanta. Ne dezvoltam continuu si ne extidem din ce in ce mai mult si in afara tarii. Si ne dorim sa atragem in continuare talente, in fiecare dintre departamentele noastre. Pentru ca stim ca fara profesionisti buni nu putem continua asa cum ne-am propus.

Daca rezonezi si tu la cuvintele noastre "cheie", ne-am dori sa ajungem sa ne cunoastem si sa vedem cum putem merge impreuna pe acelasi drum. Iti multumim pentru aplicarea la jobul nostru si iti dorim succes in alegerea celui mai potrivit pentru tine.

Publicat 13 Sept. 2024 Reactualizat 11 Oct. 2024 Expiră 13 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.