Director Comercial
Progress Consulting SA
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experiență relevantă în coordonare activitate de vânzări (experiența pe un post similar constituie avantaj);
- Studii superioare finalizate, într-un domeniu relevant;
- Abilitatea de a lucra eficient în aplicații software și în pachetul Microsoft Office;
- Orientare către client și rezultate, obținerea target-ului stabilit;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
- Excelente abilități de comunicare, negociere si persuasiune;
- Cunoștințe solide în elaborarea bugetelor, marketing și legislație comercială;
- Gândire analitică și logică, abilități de planificare;
- Spirit de echipă, capacitate organizatorică, capacitate de analiză și sinteză;
- Spirit dе inițiativă, capacitate de implicare și simț de responsabilitate;
- Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări;
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiționale cu clientii;
- Stabilește strategia specifică fiecărui magazin pentru implementarea/urmărirea stocului optim si ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄a tuturor procedurilor comerciale prevăzute;
- Identifică noi canale de vânzare și ajută la dezvoltarea lor;
- Coordonează întreaga activitate comercială a societății;
- Organizează activitatea personalului aflat în subordine în vederea optimizării activității de aprovizionare/livrare a mărfurilor către rețeaua de distribuție;
- Menține și dezvoltă portofoliul de clienți;
- Gestionează toate activitățile ce țin de promovarea și vânzarea portofoliului de produse către distribuitori, Local KA, IKA;
- Creează și extinde parteneriate la nivel de distribuitori pe țară/internațional (identificare, negociere, semnare contract, suport implementare și dezvoltare);
- Definește și monitorizează agenda și instrumentele de lucru pentru echipa de vânzări (stabilire, urmărire, atingere obiective și KPI’s);
- Realizează studii de cunoaștere a pieței: producători, importatori, distribuitori ai produselor concurente;
- Realizează planul de vânzări și marketing și urmărește evoluția vânzărilor și a încasărilor;
- Analizează vânzările și stabilește strategii pentru adaptarea și dezvoltarea acestora pentru clienții activi;
- Realizează target-ul stabilit;
- Elaborează rapoarte periodice către CEO/GM cu privire la activitatea desfășurată în corelație cu stadiul îndeplinirii obiectivelor;
- Pachet salarial foarte competitiv și motivant, corelat cu pregătirea profesională și experiența dovedită, începând de la 12,000 lei net.
- Tichete de masă pentru fiecare zi lucrată în valoare de 40 lei/tichet; aproximativ 800 lei pe lună;
- Contract individual de muncă pe o perioadă nedeterminată în cadrul companiei noastre;
- Un mediu de lucru plăcut, dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională;
- Oportunitatea de a lucra într-o companie stabilă și cu potențial;
Descrierea companiei
Progress Consulting SA activează în piața locală din 1998 și este parte a unui grup de firme cu capital exclusiv românesc.
Compania a investit într-o fabrică de produse pentru îngrijire personală, detergenți, șervețele umede, parfumuri și dezinfectanți, aceasta urmând să intre în regim de producție industrială din trimestrul 4/2024. Fabrica este situată în localitatea Lazu, parc industrial Constanța Business Park.
Compania a investit într-o fabrică de produse pentru îngrijire personală, detergenți, șervețele umede, parfumuri și dezinfectanți, aceasta urmând să intre în regim de producție industrială din trimestrul 4/2024. Fabrica este situată în localitatea Lazu, parc industrial Constanța Business Park.
Publicat
20 Iun. 2024
Reactualizat
30 Iun. 2024
Expiră
20 Iul. 2024
Joburi similare