Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Director Comercial

Progress Consulting SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Experiență relevantă în coordonare activitate de vânzări (experiența pe un post similar constituie avantaj);
  • Studii superioare finalizate, într-un domeniu relevant;
  • Abilitatea de a lucra eficient în aplicații software și în pachetul Microsoft Office;
  • Orientare către client și rezultate, obținerea target-ului stabilit;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Excelente abilități de comunicare, negociere si persuasiune;
  • Cunoștințe solide în elaborarea bugetelor, marketing și legislație comercială;
  • Gândire analitică și logică, abilități de planificare;
  • Spirit de echipă, capacitate organizatorică, capacitate de analiză și sinteză;
  • Spirit dе inițiativă, capacitate de implicare și simț de responsabilitate;
  • Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări;
  • Permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiționale cu clientii;
  • Stabilește strategia specifică fiecărui magazin pentru implementarea/urmărirea stocului optim si ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄a tuturor procedurilor comerciale prevăzute;
  • Identifică noi canale de vânzare și ajută la dezvoltarea lor;
  • Coordonează întreaga activitate comercială a societății;
  • Organizează activitatea personalului aflat în subordine în vederea optimizării activității de aprovizionare/livrare a mărfurilor către rețeaua de distribuție;
  • Menține și dezvoltă portofoliul de clienți;
  • Gestionează toate activitățile ce țin de promovarea și vânzarea portofoliului de produse către distribuitori, Local KA, IKA;
  • Creează și extinde parteneriate la nivel de distribuitori pe țară/internațional (identificare, negociere, semnare contract, suport implementare și dezvoltare);
  • Definește și monitorizează agenda și instrumentele de lucru pentru echipa de vânzări (stabilire, urmărire, atingere obiective și KPI’s);
  • Realizează studii de cunoaștere a pieței: producători, importatori, distribuitori ai produselor concurente;
  • Realizează planul de vânzări și marketing și urmărește evoluția vânzărilor și a încasărilor;
  • Analizează vânzările și stabilește strategii pentru adaptarea și dezvoltarea acestora pentru clienții activi;
  • Realizează target-ul stabilit;
  • Elaborează rapoarte periodice către CEO/GM cu privire la activitatea desfășurată în corelație cu stadiul îndeplinirii obiectivelor;
Beneficii:
  • Pachet salarial foarte competitiv și motivant, corelat cu pregătirea profesională și experiența dovedită, începând de la 12,000 lei net.
  • Tichete de masă pentru fiecare zi lucrată în valoare de 40 lei/tichet; aproximativ 800 lei pe lună;
  • Contract individual de muncă pe o perioadă nedeterminată în cadrul companiei noastre;
  • Un mediu de lucru plăcut, dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională;
  • Oportunitatea de a lucra într-o companie stabilă și cu potențial;

Descrierea companiei

Progress Consulting SA activează în piața locală din 1998 și este parte a unui grup de firme cu capital exclusiv românesc.
Compania a investit într-o fabrică de produse pentru îngrijire personală, detergenți, șervețele umede, parfumuri și dezinfectanți, aceasta urmând să intre în regim de producție industrială din trimestrul 4/2024. Fabrica este situată în localitatea Lazu, parc industrial Constanța Business Park.
Publicat 20 Iun. 2024 Reactualizat 30 Iun. 2024 Expiră 20 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.