Candidatul Ideal
- Experiența în administrarea proprietăților sau în industria ospitalității - minim 2 ani;
- Abilități excelente de lider și de management al echipei;
- Capacitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva problemele rapid și eficient;
- Cunoștințe solide despre reglementările și tendințele din industria ospitalității;
- Abilități excelente de comunicare și negociere;
- Cunostinte limba engleza (nivel conversational);
- Permis de conducere cat. B
Descrierea jobului
- Acest job necesita prezenta fizica la locul de munca (nu este job remote).
- Gestionarea zilnică a proprietăților în regim ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄hotelier pentru a asigura un nivel ridicat de satisfacție a clienților.
- Coordonarea echipelor de întreținere si curățenie.
- Monitorizarea desfasurarii activitatii personalului din subordine și pregătirea rapoartelor de activitate.
- Gestionarea si intocmirea necesarului de consumabile, pentru o buna derulare a activitatii departamentului housekeeping.
- Asigurarea respectării tuturor reglementărilor legale și standardelor de calitate în domeniul ospitalității.
- Negocierea și gestionarea contractelor cu furnizorii și partenerii de afaceri.
Descrierea companiei
Compania este lider în industria ospitalității in Brasov, avand un portofoliu divers de proprietăți de închiriat în regim hotelier.
Angajam Director Administrare Aparthotel - pentru a gestiona și optimiza operațiunile noastre.
Angajam Director Administrare Aparthotel - pentru a gestiona și optimiza operațiunile noastre.
Publicat
5 Sept. 2024
Reactualizat
12 Sept. 2024
Expiră
5 Oct. 2024
Joburi similare