Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

SELECTIE ADMINISTRATOR

APA SERVICE S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

SELECȚIE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE LA SOCIETATEA APA SERVICE S.A. GIURGIU pentru durata mandatului rămasă

APA SERVICE S.A. GIURGIU anunță ︅︊︈︋︅︋︅︈​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎declanșarea procedurii ︅︊︈︋︅︋︅︈​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎de ︅︊︈︋︅︋︅︈​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎selecție ︅︊︈︋︅︋︅︈​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎a candidaților în vederea numirii unui membru al Consiliului de Administrație, pentru durata mandatului rămasă, conform OUG nr. 109/2011 cu modificările și completările ulterioare și HG nr. 639/2023.

Termenul de depunere, respectiv transmiterea dosarului de ︅︊︈︋︅︋︅︈​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎candidatură: 30 de zile de la data publicării anunțului.
Data publicării anunțului: 27.08.2024
Termen-limită pentru depunerea, respectiv transmiterea dosarului de candidatură: 27.09.2024 ora 14.00
.

Dosarele de candidatură se depun astfel:
  • în plic închis și sigilat la Registratura Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Sanatate Asigurata Prin Apa Curata”, Str. București, bloc 114, Sc. B, Et. 1, MEZANIN, municipiul Giurgiu, județul Giurgiu, cod 080043
  • și în format electronic pe adresa cjgrapa@yahoo.com.

Pentru informații suplimentare referitoare la conținutul dosarului de candidatură, depunerea declarației de intenție, comunicarea cu candidații, contestațiile și protecția datelor personale, se regăsesc în Anunț selecție Membru în Consiliul de Administrație la Societatea APA SERVICE S.A. GIURGIU pentru durata mandatului rămasă, varianta integrală publicată pe pagina de internet a autorității publice tutelare autorității publice tutelare (https://adiapagiurgiu.ro/) și/sau pagina de internet a Societății APA SERVICE S.A. (https://apagiurgiu.ro/) sau să contacteze reprezentantul expertului independent.
Persoană de contact: CĂTĂLIN BURDUȘA
Telefon 0756-084.813
E-mail catalin.burdusa@yahoo.com

CONDIȚII DE PARTICIPARE
Condiţiile minime obligatorii:
a) Are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) Cunoaște limba română (scris și vorbit);
c) Are capacitate deplină de exercițiu;
d) Are o stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicina muncii sau medic de familie;
e) Nu a fost destituit dintr-o funcție din cadrul unor instituţii publice și/sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
f) Nu a fost revocat din funcția de administrator/director în ultimii 5 ani, pentru motive prevăzute de legislația guvernanței corporative;
g) Nu are înscrieri în cazierul judiciar și fiscal;
h) Nu a fost începută urmărirea penală pentru infracțiunile prevăzute la art. 6 din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor;
i) Nu se încadrează în niciuna dintre situațiile prevăzute la art.4 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
j) Nu se încadrează în niciuna dintre situațiile prevăzute la art.30 alin.(9) din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
k) Nu se încadrează în niciuna dintre situațiile prevăzute la art. 33 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
l) Nu a făcut poliție politică, așa cum este definită prin lege;
m) Nu se află într-una din situațiile prevăzute de art.88 din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea faptelor de corupție, precum și cele referitoare la conflictul de interese și a statutului societății cu poziția de administrator al societății;
n) Îndeplinește criteriile cerute conform prevederilor H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.

Cerințe contextuale:
  • să aibă o bună viziune asupra rolului companiei, asupra poziționării acesteia în piață, asupra constrângerilor cu care acestea se confruntă;
  • să aibă capacitatea de a identifica și operaționaliza rapid soluții optime care să răspundă în mod eficient constrângerilor tehnice, financiare, economice și sociale cu care se confruntă compania
  • să aibă capacitatea de a analiza mai întâi situații diverse, apoi de a lua decizii corecte în timp util, decizii care să fie în cât mai mare măsură contextului societății;
  • să fie capabili, ca prin măsurile și acțiunile potrivite, să inspire întregii organizații dorința de a depune eforturile necesare pentru atingerea obiectivelor strategice;
  • să aibă capacitatea de a instaura o cultură organizațională bazată pe înțelegerea și satisfacerea nevoilor clienților, pe calitate și performanță.
  • Pe lângă aceste cerințe contextuale, aptitudinile, cunoștințele și experiența mai sus menționate, candidații trebuie să mai îndeplinească următoarele trăsături și condiții:
  • să aibă minimum de cunoștințe, aptitudini si experiența necesară pentru a-și îndeplini cu succes mandatul de administrator;
  • să cunoască responsabilitățile postului și să-și poată forma viziuni pe termen mediu și lung;
  • să aibă capacitatea de a-și asuma responsabilitatea față de organizație și să dea dovadă de integritate și independență;
  • să dea dovadă de onestitate și transparență în relațiile cu ceilalți colegi și cu societatea;
  • să aibă cunoștințele necesare, aptitudini și experiență în critica constructivă, munca în echipă, comunicare, cultură financiară, luarea de decizii și detectarea tiparelor pentru a contribui la activitatea consiliului ca întreg;
  • să fie familiarizat cu cerințele guvernanței financiare și cu practicile contemporane de management financiar inclusiv responsabilitățile fiduciare ale consiliului și principiile de contabilitate financiară, audit financiar și raportare financiară;
  • să înțeleagă importanța evaluării și medierii riscurilor organizaționale și să fie familiarizat cu metodologiile și procesele de management al riscului.
  • ​CRITERII DE SELECȚIE OBLIGATORII
    Administrator 1 – candidatul are studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice
    Toți candidații trebuie să îndeplinească condiția de minim 7 ani experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății;


    La desemnarea membrului consiliului de administrație se vor aplica candidaților și criteriile de selecție referitoare la:
    • Gradul de indepedență. Majoritatea membrilor consiliului de administraţie este formată din administratori neexecutivi şi independenţi, în sensul art. 138^2 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Înalţii funcţionari publici, funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice nu pot fi consideraţi independenţi.
    • Criteriul de gen. Stabilirea numărului de membri ai consiliului de administraţie se face cu respectarea principiilor prevăzute de Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astfel încât cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie femei şi cel puţin o treime din totalul administratorilor să fie bărbaţi; consiliul de administraţie nu poate fi format în exclusivitate din persoane de acelaşi gen.
    • Numărul de mandate. Membrii consiliului de administraţie nu pot face parte din mai mult de 2 consilii de administraţie ale întreprinderilor publice.
    În cadrul probelor de evaluare vor fi verificate competențe conform profilului consiliului și profilul candidatului.

    CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ
    - Opis documente;
    - Curriculum Vitae, format Europass, redactat în limba română;
    - Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate – original;
    - Cazier judiciar – original;
    - Cazier fiscal – original;
    - Copii după următoarele documente:
    a) act de identitate (copie B.I./C.I./Pașaport) pentru persoane fizice, respectiv copie certificat de înmatriculare și certificat constatator pentru persoane juridice;
    b) certificat de căsătorie sau a altor acte, doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit față de cel înscris pe actul de identitate (copie);
    c) documente care să ateste nivelul studiilor absolvite (copie diplomă licență, master, doctorat cu supliment);
    d) alte documente care să certifice efectuarea altor specializări (copii după diplomă de studii aprofundate și/sau certificate ANC cu supliment);
    e) alte documente care să dovedească participarea la conferințe, seminare și/sau cursuri, fără certificare ANC (copii diplome de participare);
    f) documente care să ateste experiența profesională în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puțin 7 ani (copii carnet de muncă; adeverințe eliberate de angajatori; extras Reges/Revisal);
    g) documente care să ateste experienţa în conducerea societăţilor sau regiilor autonome (copii certificat constatator de la Registrul Comerțului și/sau copii după Act constitutiv, contracte de mandat/management).

    Formulare:
    a) declarație privind statutul de independent (Formular 1);
    b) declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese (Formular 2);
    c) declarație privind situaţiile prevăzute la art.4 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 3);
    d) declarație privind situaţiile prevăzute la art.30 alin.(9) din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 4);
    e) declarație privind situaţiile prevăzute la art. 33 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Formular 5);
    f) declarație cu privire la faptul că nu a desfășurat activități de poliție politică, așa cum sunt definite de lege (Formular 6);
    g) acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal care să confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale în scopul realizării procedurii de selecție, precum și acordul de a permite verificarea informațiilor furnizate (Formular 7).

    Notă: Modelele de formulare pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității publice tutelare autorității publice tutelare (https://adiapagiurgiu.ro/) și/sau pagina de internet a Societății APA SERVICE S.A. (https://apagiurgiu.ro/).

    În cazul în care unul dintre documentele menționate mai sus lipsește din dosarul de candidatură, iar candidatul nu îl transmite în timp util, candidatura sa va fi respinsă.

    Descrierea jobului

    Conform Contract de Mandat ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​ ︁︀ ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄

    Descrierea companiei

    Societatea APA SERVICE S.A. este persoană juridică de naționalitate română se organizează și funcționează potrivit reglementărilor legale în vigoare, respectiv OUG:109/2011 și L:31/1990, în vederea realizării obiectului său de activitate și a îndeplinirii obiectivelor societății, așa cum sunt stabilite prin Actul Constitutiv.
    Societatea este înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J52/493/17.07.2007.
    Codul de Identificare Fiscală este: RO 22131317
    Sediul social al Societății este în România, Municipiul Giurgiu, Str. Uzinei nr.2, Județul Giurgiu.

    Obiectul de activitate al Societății este operarea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare a cărui gestiune îi este delegată („Serviciile”), conform Contractului de Delegare, în aria delegării definită în respectivul contract. Societatea își desfășoară activitatea exclusiv pentru autoritățile locale care i-au delegat, prin Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „Sanatate Asigurata Prin Apa Curata”, gestiunea serviciului de alimentare cu apă și de canalizare.
    Domeniul principal de activitate este: Captarea, tratarea si distribuția apei. (CAEN Rev.2: 360).
    Activitatea principală este: Captarea, tratarea si distribuția apei. (CAEN Rev.2: 3600).
    Activități secundare: Colectarea și epurarea apelor uzate (CAEN Rev.2: 3700).
    Alte activități: potrivit Actului Constitutiv.
    Publicat 27 Aug. 2024 Reactualizat 27 Aug. 2024 Expiră 26 Sept. 2024
    Joburi similare
    Administrare cookies 🍪

    Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

    Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

    Vezi politica noastră de cookies.