Customer Excellence Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ai o atitudine empatică și îți pasă sincer de oameni, fie ei clienți sau membri ai echipei tale.
Ai experiență anterioară în coordonarea unei echipe de suport.
Comunici clar și concis și ai abilitatea de a adapta mesajele tale în funcție de interlocutor.
Ești orientat spre soluții și nu te sperie provocările, ba chiar le abordezi proactiv.
Te organizezi bine și poți gestiona mai multe sarcini în același timp, fără să pierzi din vedere detaliile.
Te obișnuiești rapid cu schimbările și înveți repede lucruri noi.
Ai o atitudine relaxată și pozitivă, gestionând fără probleme situațiile stresante.
Nu fumezi :) (...unless you are Snoop Dog, of course. In that case, you can smoke whatever you want).
Descrierea jobului
Te vei alătura echipei noastre ca lider al echipei de Customer Support, cu misiunea de a face ︁︀︂︃︃︈︃︀experiența clienților tot mai bună și de a contribui la dezvoltarea platformei SOLO.Vei avea un impact direct asupra evoluției și creșterii companiei și vei ajuta echipa să se dezvolte.
Ce vei face
Vei contribui la definirea strategiei de suport și la implementarea soluțiilor tehnologice care să optimizeze fluxul de lucru al echipei de customer support.
Vei participa activ la crearea unei culturi organizaționale pozitive, în care inovația și colaborarea sunt priorități.
Vei crea și implementa proceduri eficiente pentru gestionarea solicitărilor clienților, asigurându-te că echipa oferă soluții personalizate și prompte.
Vei colabora cu echipa pentru a identifica problemele și nevoile clienților, propunând îmbunătățiri continue ale platformei SOLO.
Vei coordona și dezvolta echipa de Customer Support, asigurându-te că răspunsurile oferite clienților sunt rapide, corecte și în linie cu valorile companiei.
Vei monitoriza și evalua performanța echipei, oferind feedback și îndrumare pentru a asigura o experiență de suport excepțională.
Vei gestiona situațiile mai complicate și vei avea grijă ca acestea să fie rezolvate într-un mod profesionist și eficient.
Ce oferim noi
Salariu competitiv și pachet de acțiuni (Employee Stock Option Plan).
Abonament premium la clinicile medicale Regina Maria.
Abonament la Bookster.
Pauză de lectura zilnică
Lucrăm de la birou (aproape de Charles de Gaulle)
Nu numărăm zilele de concediu.
Descrierea companiei
Ce este SOLO
SOLO Fintech este un startup inovator care dezvoltă o platformă digitală pentru administrarea completă a unui PFA sau SRL.
La SOLO, credem că viața unui freelancer/antreprenor nu trebuie să fie un maraton prin hârtii și birocrație. Suntem contabilul tău digital, gata să-ți ia grijile de pe cap.
Ne place tehnologia și să ne vedem clienții zâmbind. De când am lansat serviciul în noiembrie 2021, am crescut în ritm alert și păstrăm aceeași viteză, așa că suntem în căutare de oameni faini care să se alăture echipei.
SOLO e iubit de peste 10.000 de clienți și nu numai, fiind finaliști la Mastercard Fintech of the Year și în lista celor mai inovatoare companii din România, conform Business Magazin.