-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Customer Care Representative

SOLO Fintech
1 poziție
Anunț în curs de verificare

Candidatul Ideal

Cum ești tu
  • Îți pasă sincer de oameni și ești disponibil să ajuți
  • Te simți confortabil vorbind cu mulți oameni prin mail sau chat
  • Te exprimi clar și concis în diferite contexte și stiluri de comunicare
  • Îți place să găsești soluții istețe la probleme și nu accepți "nu se poate"
  • Înveți rapid când te confrunți cu contexte noi.
  • Abordezi problemele noi cu o atitudine pozitivă și cauți proactiv soluții
  • Ești o persoană organizată și atentă la detalii
  • Ordonezi informațiile într-un mod util și accesibil
  • Faci față la schimbări și poți trece cu ușurință de la un lucru la altul
  • Poți gestiona situații neclare cu încredere și reziliență
  • Ai răbdare să-i asculți pe ceilalți până la capăt cu atenție și implicare
  • Poți reda cu precizie punctele de vedere ale altora, chiar și atunci când există diferențe de opinie
  • Demonstrezi compasiune și înțelegere față de sentimentele altor oameni
  • Îți prioritizezi activitățile în funcție de importanță și urgență
  • Poți găsi rapid calea de mijloc și soluții pentru beneficiul tuturor
  • Comunici deschis în echipă, contribuind la un mediu pozitiv și productiv
  • Ești dedicat îndeplinirii așteptărilor și cerințelor clienților
  • Obții informații direct de la clienți și le folosești pentru îmbunătățirea produselor și serviciilor
  • Stabilești și menții relații eficiente cu clienții, câștigând încrederea și respectul acestora

Descrierea jobului

Despre rol

În rolul de Customer Support Officer vei fi primul punct de contact pentru clienții Solo. Căutăm o ︁︈​︂︂︄​︇︃​︁︅︇persoana care sa preia solicitările clienților într-un mod eficient, sa ofere răspunsuri corecte și prompte într-un limbaj accesibil clienților, contribuind astfel la oferirea unei experiențe de suport excepționale.

Ce vei face
  • Vei fi responsabil pentru gestionarea întrebărilor clienților primite prin două canale de comunicare: email și chat-ul de pe site-ul nostru, oferind răspunsuri atât pentru etapele de pre-sales, cât și de post-sales
  • Vei avea în grijă suportul general al platformei noastre: identificarea discrepanțelor și îmbunătățirilor, rezolvarea bug-urilor și furnizarea de training clienților cu privire la serviciile Solo, prin intermediul gestionării tichetelor de suport
  • Vei colabora strâns cu echipa noastră de produs, impartasind feedback-ul clienților și contribuind la propunerea de îmbunătățiri pentru aplicația SOLO, bazate pe experiența ta și pe discuțiile cu aceștia
  • Vei propune de asemenea îmbunătățiri privind procesele echipei de customer service pe masura ce acumulezi experiență și obții înțelegere suplimentară în rol și companie
  • Te vei coordona constant cu ceilalți membri ai echipei de suport asigurându-te că nevoile clienților sunt prioritizate și rezolvate în mod corespunzător
Benefits
  • Salariu competitiv
  • Abonament premium la clinicile medicale Regina Maria
  • Programul de muncă este flexibil, dar încercăm să lucrăm 8-9 ore pe zi (plus pauza de prânz). Ca regulă, venim la birou (fizic), dar ocazional putem lucra și de acasă.
  • Abonament Bookster
  • Pauză de lectură zilnică, bootcamp anual, cărți cadou la angajare
  • Healthy bar cu fructe proaspete, alune, cafea și cele mai bune ceaiuri, atmosfera relaxată în birou și colegi inteligenți și prietenoși.

Descrierea companiei

Ce este SOLO FINTECH

SOLO Fintech este o companie de tehnologie pentru micii întreprinzători din România.

La SOLO, credem că viața unui freelancer/antreprenor nu trebuie să fie un maraton prin hârtii și birocrație. Suntem contabilul tău digital, gata să-ți ia grijile de pe cap.

Cu SOLO problemele complexe devin soluții digitale, simple, accesibile și eficiente.

De cand ne-am înființat în 2021, am reușit să creăm o comunitate de peste 11.000 de SOLOprenori, transformând pasiunea noastră pentru tehnologie în liniștea SOLOprenorilor noștri.
Publicat 2 Dec. 2024 Reactualizat 2 Dec. 2024 Expiră 1 Ian. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.