Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Corporate Sales Support Coordinator

Orange Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cautam un coleg care sa detina experienta in domeniu Customer Service de cel putin 1 an si care sa poata oferi suport reprezentantilor de vanzari din segmentul Strategic -Privat , sa preia toate solicitarile acestora si ale clientilor de portofoliu si sa urmaresca solutionarea acestora in termenul solicitat, cu scopul cresterii satisfactiei clientilor.

Ce trebuie să știi
  • Cautam un coleg care sa detina experienta in domeniu Customer Service de cel putin 1 an
  • Studii superioare
  • Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;
  • Corectitudine, onestitate, initiativa;
  • Bune cunostinte de operare PC – MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook),Teams;
  • Flexibilitate si capacitatea de a accepta responsabilitati multiple;
  • Abilitatea de a transpune date in analize si recomandari concrete de business;
  • Cunostinte de limba engleza - mediu;

Descrierea jobului

Ce trebuie să faci
  • Ofera informatii si consultanta in problemele identificate in cadrul proceselor de implementare si/sau a procedurilor ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀interne si ofera suport pentru eficientizarea acestora, sprijinind astfel obiectivele companiei si asigurand transparenta din punct de vedere al implementarii contractelor si proiectelor catre Reprezentantul de Vanzari si/sau catre Client;
  • Se ocupa de completarea contractelor/ acte aditionale/ anexe pentru reprezentantii de vanzari din segmentul Strategic(Public &Privat) la solicitarea managerului ierarhic. Ø Colaboreaza cu entitatile interne in vederea solutionarii tuturor solicitarilor venite din partea clientilor de portofoliu/ reprezentantilor de vanzari din segmentul Strategic(Public &Privat), conform SLA-urilor stabilite si le acorda feedback acestora cu privire la stadiul rezolvarii fiecarei solicitari;
  • Investigheaza si identifica problemele legate de tratarea solicitarilor primite, alege abordari conforme cu procedurile si instructiunile de lucru in vigoare sau recomanda alternative atunci cand identifica situatii atipice, semnaleaza riscurile identificate catre Reprezentantul de Vanzari, seful Reprezentantului de Vanzari si catre Seful ierarhic superior in vederea gasirii unei solutii alternative cu Clientul;
  • Initiaza site survey in aplicatie si urmareste primirea solutiei de la echipa tehnica in termenul OLA agreat;
  • Colaboreaza activ cu colegii din echipa pentru tratarea solicitarilor primite din partea Clientilor/ reprezentantilor de vanzari, oferindu-si suportul in gasirea solutiilor optime pentru depasirea obstacolelor pe care colegii le pot intampina, astfel incat in final Clientul/ reprezentantul de vanzari sa fie multumit de modul de tratare a solicitarii;
  • Se autoinstruieste permanent, accesand materialele informative puse la dispozitie de companie pe site-urile dedicate (e-learning, KMS, intranet);
  • Lucreaza cu aplicatiile necesare in cadrul procesului tratarii solicitarilor, asigurandu-se in permanenta ca este la zi cu orice modificare adusa acestora atat din punct de vedere produse/ procese noi, cat si din perspectiva identificarii nefunctionalitatilor/ bug-urilor din sisteme si semnalarea lor catre IT si seful direct in vederea escaladarii;
  • Participa la testari de aplicatii si propune imbunatatiri ale proceselor si procedurilor de lucru;
  • Monitorizeaza periodic lucrarile cu risc de intarziere sau lucrarile intarziate, escaladeaza situatia catre entitatea responsabila de activitatea in care se afla lucrarea si catre seful ierarhic superior in vederea minimizarii riscurilor;
  • Realizeaza rapoarte de status catre Client cu privire la stadiul lucrarilor/ solicitarilor, ori de cate ori Clientul solicita acest lucru sau situatia o impune;
  • Intocmeste rapoarte, note, prezentari, situatii privind activitatea desfasurata la solicitarea managerului ierarhic.
  • Indeplineste orice alte sarcini trasate de catre seful direct, in concordanta cu natura postului si aria sa de expertiza;
  • Dovedeste implicare si interes in atingerea obiectivelor de performanta atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei;Se ocupa de arhivarea contractelor
Alte informatii :
Tip contract: Determinat prin agentie de leasing
Durata contract: 12 luni

Descrierea companiei

Orange este Liderul pieței de Telecomunicații Mobile din România. La nivel mondial, Orange Group este un furnizor important de servicii IT și telecomunicații pentru companii multinaționale din 220 de țări și teritorii.

Orange România este o companie certificată #TopEmployer, fiind recunoscută pentru condițiile excelente pe care le oferă angajaților.

La Orange, plasăm oamenii în centrul a tot ceea ce facem, în același mod în care responsabilitatea noastră socială și de mediu este esențială pentru strategia noastră. Deoarece echipele noastre sunt cel mai mare atu al nostru și pentru că operăm într-un sector în continuă evoluție, ne asigurăm că experiența angajaților noștri este una cât mai cuprinzătoare și mai plăcută, aliniată cu experiența pe care o oferim clienților noștri.

Bazându-ne pe strategia noastră corporativă și pe angajamentele noastre, suntem astăzi unul dintre principalii furnizori de servicii de telecomunicații și servicii digitale.

Brandul Orange a fost creat pentru a simplifica comunicarea umană, aducând astfel valoare comunităților în care activează.

Suntem o companie digitală care construiește viitorul conexiunii umane - Orange este ceea ce suntem și ceea ce facem, în fiecare zi.

Dacă vrei să contribui la experiența Orange, să fii parte dintr-o echipă sclipitoare și să beneficiezi de avantajele unui Angajator de Top, urmărește oportunitățile de carieră și înregistrează-te cu propriul tău cont pe orange.ro/jobs. Chiar dacă job-ul pe care îl cauti nu e deschis în prezent, având un cont activ la Orange, vei putea fi informat la timp despre noile oportunități.

Ți-ar placea să știi mai multe despre viața la Orange?

Te așteptăm pe orange.ro/jobs/life-at-orange!

Publicat 30 Sept. 2024 Reactualizat 30 Sept. 2024 Expiră 30 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.