BACK-OFFICE SUPPORT SPECIALIST
UMEB ENERGY S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii medii/superioare;
- cunostinte si experienţă în domeniul logistic, facturare, evidente primare;
- utilizator experimentat operare PC (Word, Excel, Saga etc.);
- capacitate de a invata repede si de a se adapta rapid;
- gandire logica si flexibila, capacitate de analiza si sinteza;
- abilitati de comunicare, consultanta si negociere;
- persoana riguroasa, harnica, organizata, capabila sa respecte termene limita;
- spirit de echipa;
- in cautarea unui job sigur, pe termen lung.
- cunostinte si experienţă în domeniul logistic, facturare, evidente primare;
- utilizator experimentat operare PC (Word, Excel, Saga etc.);
- capacitate de a invata repede si de a se adapta rapid;
- gandire logica si flexibila, capacitate de analiza si sinteza;
- abilitati de comunicare, consultanta si negociere;
- persoana riguroasa, harnica, organizata, capabila sa respecte termene limita;
- spirit de echipa;
- in cautarea unui job sigur, pe termen lung.
Descrierea jobului
- initiaza si gestioneaza contacte si mentine permanent legatura cu clientii si furnizorii companiei;
- asigura suport pentru reprezentantii de ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄vanzari din teritoriu;
- prezinta si promoveaza cu seriozitate si eficienta produsele si serviciile companiei;
- asigura inregistrarea facturilor de la furnizori si intocmeste avize si facturi;
- tine evidente referitoare la incasari, plati furnizori, deconturi, pontaje;
- asigura livrarea produselor si intocmirea documentelor insotitoare;
- intocmeste rapoarte periodice referitoare la vanzari, plati, incasari, stocuri etc.;
- se implica in rezolvarea prompta a problemelor aparute in domeniul de activitate.
Iti oferim:
Mediu de lucru placut si competitiv;
Suport continuu pentru dezvoltare profesionala;
Siguranta locului de munca;
Tichete de masa;
Contract de munca pe perioada nedeterminata;
Program de lucru: Luni-Vineri 8.00-16.15
Vrei un loc de munca placut si stabil? Te asteptam in echipa noastra!
Locatia postului: Bul. Timisoara 92F, sector 6 - Bucuresti
Pentru noi, timpul tau conteaza!
- asigura suport pentru reprezentantii de ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄vanzari din teritoriu;
- prezinta si promoveaza cu seriozitate si eficienta produsele si serviciile companiei;
- asigura inregistrarea facturilor de la furnizori si intocmeste avize si facturi;
- tine evidente referitoare la incasari, plati furnizori, deconturi, pontaje;
- asigura livrarea produselor si intocmirea documentelor insotitoare;
- intocmeste rapoarte periodice referitoare la vanzari, plati, incasari, stocuri etc.;
- se implica in rezolvarea prompta a problemelor aparute in domeniul de activitate.
Iti oferim:
Mediu de lucru placut si competitiv;
Suport continuu pentru dezvoltare profesionala;
Siguranta locului de munca;
Tichete de masa;
Contract de munca pe perioada nedeterminata;
Program de lucru: Luni-Vineri 8.00-16.15
Vrei un loc de munca placut si stabil? Te asteptam in echipa noastra!
Locatia postului: Bul. Timisoara 92F, sector 6 - Bucuresti
Pentru noi, timpul tau conteaza!
Descrierea companiei
Generatoare Electrice, UPS-uri - vanzari, service si mentenanta.
vanzari@umeb.ro
www.umeb.ro
Publicat
24 Sept. 2024
Reactualizat
24 Sept. 2024
Expiră
24 Oct. 2024
Joburi similare
-
- 26 Sept. 2024
Customer Support Agent – French (Work from Office)
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.R.L.
București4400 RON net / lună