Coordonator logistica
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Studii superioare finalizate;
Experienta de lucru cu instrumentele software si sisteme ERP;
Experienta in implementarea de sistem de gestionare a depozitului (WMS);
Focus pe rezultat si gasirea de solutii; perseverenta si determinare in atingerea scopurilor propuse;
Bune abilitati de leadership;
Capacitate de comunicare (clară, concisă, constructivă) și relaționare (capabil să construiască relații la toate nivelurile organizației);
Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
Capacitate de analiza si sinteză a informației;
Gandire analitica, independenta si structurata;
Cunostinte limba engleza;
Descrierea jobului
Este responsabil de organizarea si coordonarea activitatii depozitelor;
Elaboreaza bugetul de venituri si cheltuieli si ︁︀︈︈︈︈︁︉︃este responsabil de urmarirea lui;
Este responsabil de urmarirea indicatorilor de performanta si de oferirea solutiilor de imbunatatire;
Identifică zonele de îmbunătățire a procesului și contribuie la inițiativele continue de îmbunătățire a proceselor;
Coordoneaza flota auto, aloca masini si stabileste rute;
In anumite situatii, suplimenteaza flota auto prin contractarea externa a serviciilor de transport marfa;
Intocmeste documentatia de transport;
Organizează și implementează articolele de stocuri în ERP;
Responsabil de codificarea produselor noi, alocare cod nou in baza de date;
Responsabil de introducerea facturilor in sistem si verificarea acestora;
Responsabil de verificarea bonurilor de consum inainte de a fi contabilizate;
Monitorizeaza consumurile de materiale si furnizeaza date pentru contabilitate;
Transmite departamentelor implicate in proiecte existenta anumitor stocuri ramase de la proiectele anterioare
Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza documentele referitoare la situatia stocurilor;
Gaseste solutii pentru discrepanțele sau problemele interne, pe măsură ce apar;
Atribuții privind echipa din subordine
Coordoneaza si alocă sarcini și responsabilități membrilor echipei din subordine;
Evaluează performanța echipei si propune măsuri de redresare sau recompensare a rezultatelor obtinute de echipa.;
Are rol decizional in procesele de recrutare si selectie din subordine directă, împreună cu Directorul financiar/Directorul financiar adjunct;
Identifică nevoile de dezvoltare ale echipei din subordine; este responsabil de dezvoltarea nivelului de competență și cunoștințe ale echipei din cadrul compartimentului controlling & reporting;
Descrierea companiei
RASIROM, companie fondată în 1995 şi asigură operarea continuă şi sigură a sistemelor tehnologice pentru instituţiile din Sistemul Naţional de Apărare, Ordine Publică şi Securitate Naţională..
Misiunea Rasirom este de a asigura funcționarea sigură și continuă a infrastructurilor critice și a sistemelor esențiale, cercetând, inovând și dezvoltând produse de tehnologie avansată.
Direcțiile de piață strategică sunt: informații speciale, aeroporturi și trafic aerian, infrastructuri critice, securitate internă și ordine publică, utilități, telecomunicații, Cyber și digitalizare.