COORDONATOR BRAND MARKETING
S.C. ROMPAK S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Profilul postului:
Experienta minim 3 ani pe un post similar (segmentul FMCG);
Experienta in digital marketing (concept si implementare);
Studii superioare in domeniul Marketingului, Jurnalism sau PR;
Limba Engleza - nivel avansat;
Utilizare MS Office tools - nivel avansat;
Bune abilitati de analiza, sinteza, negociere si comunicare;
Bune abilitati de organizare, dе lucru autonom si in echipa;
Persoana Implicata, proactiva si creativa;
Experienta minim 3 ani pe un post similar (segmentul FMCG);
Experienta in digital marketing (concept si implementare);
Studii superioare in domeniul Marketingului, Jurnalism sau PR;
Limba Engleza - nivel avansat;
Utilizare MS Office tools - nivel avansat;
Bune abilitati de analiza, sinteza, negociere si comunicare;
Bune abilitati de organizare, dе lucru autonom si in echipa;
Persoana Implicata, proactiva si creativa;
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Pregateste si executa bugetul de brand marketing al companiei dupa aprobare;
Asigura implementarea consistenta a identitatii brandului in toate ︁︈︂︁︈︃︈︆︇mijloacele de comunicare;
Propune si implementeaza strategiile de comunicare ale brandurilor companiei;
Administreaza platformele media ale companiei (site-uri, social media, YouTube): planifica, pregateste sau verifica corectitudinea informatiilor pregatite de agentie si urmareste publicarea continutului pe aceste platforme;
Planifica si supervizeaza campaniile social media;
Gestioneaza relatiile cu subcontractorii de marketing pentru executia actiunilor de brand marketing: agentii, case de productie, fotografi, furnizori de materiale promotionale, etc;
Monitorizeaza cheltuielile media si evalueaza oportunitatea campaniilor conform strategiilor si bugetelor;
Elaboreaza sau valideaza comunicate de presa, texte pentru brosuri, pliante, invitatii etc;
Redacteaza rapoarte de evaluare pentru fiecare campanie de marketing executata;
Realizeaza analize de piata despre clienti, structura pietei si potentialul acesteia;
Initiaza studii de piata pentru imbunatatirea performantelor brandurilor companiei;
Colecteaza opiniile consumatorilor si pregateste raspunsuri consultand personalul relevant;
Proiecteaza prezentari despre companie pentru evenimente si intalniri cu clientii;
Beneficii: posibilitatea de dezvoltare profesionala si personala in cadrul companiei;
abonament medical privat;
abonament biblioteca Bookster;
prime si alte beneficii conform CCM.
Pregateste si executa bugetul de brand marketing al companiei dupa aprobare;
Asigura implementarea consistenta a identitatii brandului in toate ︁︈︂︁︈︃︈︆︇mijloacele de comunicare;
Propune si implementeaza strategiile de comunicare ale brandurilor companiei;
Administreaza platformele media ale companiei (site-uri, social media, YouTube): planifica, pregateste sau verifica corectitudinea informatiilor pregatite de agentie si urmareste publicarea continutului pe aceste platforme;
Planifica si supervizeaza campaniile social media;
Gestioneaza relatiile cu subcontractorii de marketing pentru executia actiunilor de brand marketing: agentii, case de productie, fotografi, furnizori de materiale promotionale, etc;
Monitorizeaza cheltuielile media si evalueaza oportunitatea campaniilor conform strategiilor si bugetelor;
Elaboreaza sau valideaza comunicate de presa, texte pentru brosuri, pliante, invitatii etc;
Redacteaza rapoarte de evaluare pentru fiecare campanie de marketing executata;
Realizeaza analize de piata despre clienti, structura pietei si potentialul acesteia;
Initiaza studii de piata pentru imbunatatirea performantelor brandurilor companiei;
Colecteaza opiniile consumatorilor si pregateste raspunsuri consultand personalul relevant;
Proiecteaza prezentari despre companie pentru evenimente si intalniri cu clientii;
Beneficii: posibilitatea de dezvoltare profesionala si personala in cadrul companiei;
abonament medical privat;
abonament biblioteca Bookster;
prime si alte beneficii conform CCM.
Descrierea companiei
Pak Group, cu brandul Pakmaya, este unul dintre producatorii de top de drojdie din lume, atingand o capacitate de productie echivalentă a 250,000 tone drojdie proaspata, cu o crestere continua din 1973.
Rompak – singura fabrica de drojdie din Romania – a luat nastere prin constructia fabricii de la Pascani, jud. Iasi in 1994.
Dupa debutul din 1998 cu poductia de drojdie proaspata Pakmaya, ROMPAK a dezvoltat si o facilitate de productie pentru amelioratori, premixuri, creme si alte produse destinate consumatorilor industriali care a generat un portofoliu complet de solutii pentru panificatie si patiserie. In timp a fost creeata si lansata și o gama de produse destinata consumatorilor casnici, la care se alatura constant noi produse.
Rompak – singura fabrica de drojdie din Romania – a luat nastere prin constructia fabricii de la Pascani, jud. Iasi in 1994.
Dupa debutul din 1998 cu poductia de drojdie proaspata Pakmaya, ROMPAK a dezvoltat si o facilitate de productie pentru amelioratori, premixuri, creme si alte produse destinate consumatorilor industriali care a generat un portofoliu complet de solutii pentru panificatie si patiserie. In timp a fost creeata si lansata și o gama de produse destinata consumatorilor casnici, la care se alatura constant noi produse.
Publicat
8 Nov. 2024
Reactualizat
8 Nov. 2024
Expiră
8 Dec. 2024
Joburi similare