Specialist Marketing
TRAVEL BRANDS S.A.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experienta de minim 2 ani in agentie sau department de marketing;
- Studii superioare finalizate in marketing, publicitate, comunicare sau ️domenii conexe;
- Experienta in organizarea evenimentelor (conferinte, targuri) si a campaniilor publicitare;
- Cunostinte avansate Marketing Online: Social Media, Google AdWords, Google Analytics, Facebook Ads, E-mail marketing (cursurile absolvite in domeniu reprezinta un avantaj);
- Capacitate de analiza si masurare a rezultatelor campaniilor desfasurate;
- Excelente abilitati de exprimare, atat verbal cat si in scris si de a compune texte de sinteza sau de analiza, creative si usor de inteles;
- Capacitate de organizare si respectare a termenelor limita;
- Cunostinte de operare Microsoft Office si platforme de grafica/editare foto;
- Limba engleza nivel avansat.
Descrierea jobului
- Dezvoltarea si implementarea campaniilor in agentii si cu partenerii offline;
- Implementarea campaniilor in online (mentinerea relatiei cu agentia si ︁︈︁︁︈︁︄︀︇︈cu departamentele implicate);
- Promovarea anumitor hoteluri/oferte primite;
- Analiza performantei pe canalele de comunicare, utilizarea tool-urilor de masurare specifice: Google Analytics, Locker Studio;
- Coordonarea acitvitatii PR (mentinerea relatiei cu influencerii sau creatorii de continut pentru a genera brand-awarness si content pentru Dertour).
Website:
- Solicitarea de actualizări în site (destinații/tarife), pagini de destinație din campaniile plătite, bannere homepage, alte actualizări conform nevoilor;
- Verificarea destinatiilor promovate in canalele de vanzare (website).
Planificare:
- Respectarea prioritatilor trasate de superiorul direct sau de Directorul de Marketing, organizarea si finalizarea acestora;
Parteneriate:
- Dezvoltarea relatiei cu parteneri locali si internationali;
- Implementarea campaniilor agreate.
Evenimente:
- Organizarea evenimentelor de profil la care compania participa (targ de turism, workshop-uri, roadshow, prezentari, etc.);
- Identificarea locatiilor si a furnizorilor;
- Crearea conceptului;
- Coordonarea activitatilor cu furnizorii de servicii si cu colegii din alte departamente;
- Alinierea directiilor de abordare cu managerul de marketing si departamentul de vanzari;
- Optimizarea costurilor.
Beneficii:
- Abonament medical la o clinica privata;
- Tichete de masa;
- Tarife preferentiale pentru vacantele proprii;
- Abonament Bookster, cea mai mare biblioteca corporate;
- Coffee/Tea Corner.
Activitatea se desfasoara exclusiv de la birou.
Descrierea companiei
Dertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.
Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines.
Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.
Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii. Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.
Inainte de a aplica la aceasta pozitie, va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.dertour.ro/prelucrare-date-caracter-personal pentru a va informa despre modul in care DER Touristik prelucreaza datele dvs. personale. * Vor fi contactati doar candidatii selectati.
Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines.
Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.
Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii. Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.
Inainte de a aplica la aceasta pozitie, va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.dertour.ro/prelucrare-date-caracter-personal pentru a va informa despre modul in care DER Touristik prelucreaza datele dvs. personale. * Vor fi contactati doar candidatii selectati.
Publicat
25 Oct. 2024
Reactualizat
15 Nov. 2024
Expiră
24 Nov. 2024
Joburi similare