Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Contabil sef/analist financiar

SC CARETTA SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul Ideal
Studii superioare în domeniul economic, financiar
Experienta in cadrul unui departament de productie
Cunoștințe solide de contabilitate și analiză financiară
Cunostinte solide de utilizare a programului WinMentor ERP
Cunostinte avansate PC - MS Office, Word, Excel
Initiativa, spirit practic
Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan
Orientare către rezultate și atenție la detalii

Descrierea jobului

Principalele responsabilitati

Coordonează, organizează, îndrumă, conduce, controleaza si răspunde de activitatea contabilă și de gestiune;
Este responsabil de coordonarea ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄si supervizarea echipei de contabili, asigurandu-se ca toate activitatile sunt realizate in mod precis, la timp, eficient si in conformitate cu politicile si procedurile stabilite;
Propune activițăți de eficientizare a activităților și proceselor financiar-contabile și de gestiune, în colaborare cu auditorul intern;
Implementează și organizează contabilitatea de gestiune, cu urmărirea flow-ului de activități și trasabilitatea producției
Asigură legătura cu furnizorii de servicii informatice pentru implementarea și funcționarea în bune condiții a sistemului ERP la nivelul companiei;
Asigură suport de lucru și dezvoltare inter și intra departamental pe situații ce țin de contabilitate, gestiune, financiar
Întocmește bilanțurile și declarațiile lunare în relația cu organisemele statului : ANAF, oficiul de statistică, BNR,etc;
Pregăteste rapoartele financiare lunare pe centre de cost si profit;
Face propuneri privind optimizarea cheltuielilor efectuate, investiții de efectuat cu impact asupra impozitului pe profit, licitații valutare interbancare, etc;
Supervizeaza înregistrările costurilor și încadrarea tipurilor de cheltuieli pe departamente și linii de buget;
Răspunde de stabilirea corectă a documentelor care se intocmesc și de circuitul lor in cadrul companiei, în colaborare cu auditorul intern;
Răspunde de respectarea disciplinei de casă, a regulamentului operațional de casă și a celorlalte dispoziții privind operațiunile cu numerar;
Răspunde de buna pregătire profesională a salariaților din subordine si propune măsuri pentru perfecționare a cunostințelor acestora;
Asigură suport în cadrul misiunilor de audit intern


De ce să lucrezi pentru noi?
Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.
Ne asigurăm că angajații au un echilibru sănătos între muncă și viața personală, oferim flexibilitate și autonomie.

Pachetul salarial se va discuta la interviu.

Descrierea companiei

Descrierea companiei

Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România.
Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională.

Publicat 20 Iun. 2024 Reactualizat 3 Iul. 2024 Expiră 20 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.