Back Office - suport vanzari
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experienta minima de 2 ani in Customer Service / Call Center / Logistica / Telesales;
- Experienta in operarea comenzilor clientilor;
- Cunoasterea rolului documentelor comerciale si non comerciale: factura, aviz, factura proforma;
- Gandire logica;
- Atentie la detalii si acuratete in activitate;
- Abilitati de comunicare clara si eficienta;
- Atitudine pozitiva orientata spre optimizarea relatiilor cu clientii;
- Capacitatea in a lucra in paralel cu date si informatii diverse;
- Spirit de echipa;
- PC: Microsoft Office;
- Engleza - nivel business mediu. Italiana – constituie avantaj.
Descrierea jobului
- Mentine legatura cu clientii si preia comenzile transmise de acestia prin email, telefon sau prin platforma e-commerce;
︃︁︄︇︇︃︈︉- Verifica gestiunea pentru colectarea de informatii corecte referitoare la procesarea comenzilor sau la optimizarea stocului;
- Introduce si proceseaza comenzile in sistemul folosit de companie, cu acuratete;
- Actualizeaza date in sistem (introduce coduri sau clienti noi, actualizeaza datele clientilor, furnizorilor);
- Redacteaza documentele interne specifice (liste de preturi, protocoale, oferte, formulare de deblocari);
- Intelege si comunica clar si concis detaliile / instructiunile de livrare. Transmite catre depozit datele necesare finalizarii comenzilor;
- Comunică cu diverse departamente (tehnic, depozit, vânzări) pentru a stabili un flux optim în organizarea livrărilor;
- Urmareste stadiul de livrare al comenzilor si informeaza clientii asupra detaliilor de livrare;
- Inregistreaza si rezolva reclamatiile clientilor;
- Ofera informatii generale sau referitoare la produse atat clientilor existenti cat si celor potentiali;
- Administrează procese de preluare, organizare, urmărire și îndeplinirea a cererilor de achiziție;
- Respecta toate procedurile si politicile companiei;
- Program de lucru: Luni – Vineri 8.00 – 16.30 (30 de minute pauza de masa).
BENEFICII:
- Oportunitatea dezvoltarii profesionale folosind experienta acumulata de Grupul Fontana in cei 70 de ani de activitate;
- Contract de munca pe durata nedeterminata;
- Pachet salarial atractiv;
- Bonuri de masa;
- Abonament medical la o retea de clinici private cu acoperire nationala;
Descrierea companiei
FAST TRADE FIXING BUSINESS ROMANIA SRL este noua denumire sub care activeaza din luna februarie 2024 firma FONTANA FASTENERS SRL.
Aceasta si-a inceput activitatea in Romania in anul 2005 ca filiala a grupului italian FONTANA LUIGI SpA, cel mai mare producator de organe de asamblare din lume (suruburi, piulite, saibe, tije filetate, produse speciale).
Productia se desfasoara in principal in Italia iar reteaua de distributie se afla in tari din Europa, America de Nord, America de Sud, Asia.
FAST TRADE FIXING BUSINESS ROMANIA SRL face parte din reteaua comerciala FAST TRADE a Grupului FONTANA LUIGI SpA care este prezenta in mai multe tari din zona EMEA.
Gama largă a produselor din catalog se combină cu oportunitatea clientilor de a beneficia de servicii personalizate de proiectare a unor soluții specifice, cu ajutorul unei echipe valoroase de profesioniști.