Analist servicii client - personal back-office
SONEPAR ROMANIA
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experienta pe un post similar;
Studii superioare tehnice constituie avantaj;
Experienta in domeniul electric constituie un avantaj;
Cunostinte operare Excel, Word, Power Point;
Abilitati comerciale si de comunicare;
Persoana organizata, proactiva, cu initiativa;
Autonomie si spirit de echipa;
Permis de conducere cat. B;
Cunoasterea limbii engleze/franceze constituie un avantaj.
Studii superioare tehnice constituie avantaj;
Experienta in domeniul electric constituie un avantaj;
Cunostinte operare Excel, Word, Power Point;
Abilitati comerciale si de comunicare;
Persoana organizata, proactiva, cu initiativa;
Autonomie si spirit de echipa;
Permis de conducere cat. B;
Cunoasterea limbii engleze/franceze constituie un avantaj.
Descrierea jobului
sa promoveze si sa vanda pachetele de servicii ale companiei;
• sa realizeze procesarea datelor si detaliilor activitatii desfasurate;
• ︃︁︄︄︂︅︃︁︉︅sa realizeze contactarea potentialilor clienti si preluarea apelurilor de la cei deja existenti;
• sa gestioneze comenzile partenerilor de suport din punct de vedere logistic, administrativ si financiar (e.g probleme de calitate ale pieselor livrate, modificari de preturi, valideaza criteriile de retur, obtine aprobari necesare, emite autorizatii de retur)
• sa realizeze derularea activitatii conform politicii companiei;
• sa realizeze utilizarea la maximum a oportunitatilor existente;
• sa mentina corespondentei cu clientii;
• sa realizeze programarea si monitorizarea derularii contractelor
• sa realizeze planificarea activitatilor echipei
• sa se preocupe de mentinerea legaturii cu companiile partenere sau cliente
• sa se preocupe de centralizarea dosarelor
BENEFICII:
- Pachet salarial atractiv: salariu fix + bonus corelat cu rezultatele;
- Lucrul intr-o companie puternica si stabila financiar;
- Training tehnic pentru produse si vanzari asigurat de companie;
- Parte a echipei de implementare a celor mai noi solutii tehnice a liderilor de top din domeniu.
• sa realizeze procesarea datelor si detaliilor activitatii desfasurate;
• ︃︁︄︄︂︅︃︁︉︅sa realizeze contactarea potentialilor clienti si preluarea apelurilor de la cei deja existenti;
• sa gestioneze comenzile partenerilor de suport din punct de vedere logistic, administrativ si financiar (e.g probleme de calitate ale pieselor livrate, modificari de preturi, valideaza criteriile de retur, obtine aprobari necesare, emite autorizatii de retur)
• sa realizeze derularea activitatii conform politicii companiei;
• sa realizeze utilizarea la maximum a oportunitatilor existente;
• sa mentina corespondentei cu clientii;
• sa realizeze programarea si monitorizarea derularii contractelor
• sa realizeze planificarea activitatilor echipei
• sa se preocupe de mentinerea legaturii cu companiile partenere sau cliente
• sa se preocupe de centralizarea dosarelor
BENEFICII:
- Pachet salarial atractiv: salariu fix + bonus corelat cu rezultatele;
- Lucrul intr-o companie puternica si stabila financiar;
- Training tehnic pentru produse si vanzari asigurat de companie;
- Parte a echipei de implementare a celor mai noi solutii tehnice a liderilor de top din domeniu.
Descrierea companiei
SONEPAR ROMANIA- membră a grupului SONEPAR - cu o tradiție de 20 de ani în domeniul distribuției de materiale pentru instalații electrice și automatizări, distribuitor oficial al celor mai renumite mărci de materiale electrice care activează în România.
Politica de confidentialitate online:
https://sonepar.ro/GDPR.html
Politica de confidentialitate online:
https://sonepar.ro/GDPR.html
Publicat
26 Nov. 2024
Reactualizat
26 Nov. 2024
Expiră
26 Dec. 2024
Joburi similare