Back Office Assistant
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ce ne dorim de la tine :
- Persoană responsabilă și proactivă
- Abilități excelente de organizare și atenție la detalii
- Cunoștințe de lucru în programe ERP
- Abilitatea de a gestiona eficient fluxurile de documente
- Limba engleza nivel mediu-avansat
Descrierea jobului
- Verificarea actelor primite prin e-mail și emiterea dispozițiilor necesare.
- Introducerea contractelor, ︁︀︂︃︃︇︉︆︄comenzilor și altor documente în sistemul informatic.
- Întocmirea și înregistrarea facturilor fiscale în ERP, verificarea și raportarea acestora.
- Înregistrarea facturilor și colaborarea cu departamentul contabil.
- Verificarea disponibilității echipamentelor, colaborare cu Departamentele Tehnic și Logistic.
- Pregătirea și trimiterea ofertelor, facturilor, înștiințărilor de plată și altor documente către clienți.
Ce iti oferim:
- Tichete de masă – la valoarea bruta de 40 RON/zi lucrata
- Decontare transport in limita sumei de 250 RON/luna
- Ore suplimentare platite
- Concediu de odihnă: 21 zile/an + 1 zi liberă/an pentru ziua de naștere
- Asigurare medicala privata – dupa 12 luni vechime in companie
- Acces la programe de instruire si dezvoltare
Descrierea companiei
Suntem cel mai mare furnizor de echipamente pentru construcție și industrie disponibile pentru închiriere din România, fiind one-stop shop și partener de încredere pentru clienții noștri. Suntem parte din mateco Group, un concern internațional cu peste 50 de ani de experiență în sectorul închirierii de echipamente pentru lucrul la înălțime, ce deține în prezent o rețea extinsă în 15 țări din Europa și America Latină și o flotă modernă de peste 40.000 de unități, disponibile din peste 160 de locații din lume.
La mateco, nu oferim doar echipamente, ci asigurăm liniștea clienților, ghidându-ne activitatea după principiile siguranței, excelenței și fiabilității. Obiectivul nostru este de a deveni standardul de excelență în industrie și depunem toate eforturile pentru ca fiecare experiență de închiriere să fie perfect aliniată cu nevoile și așteptările clienților.
Pentru echipa noastră acest lucru de traduce în dedicare, responsabilitate, susținere reciprocă și îmbunătățire continuă, cultura noastră fiind clădită pe aceste principii și pe încrederea că doar printr-un mediu de lucru bazat pe spirit de echipă și respect putem ajunge ÎMPREUNĂ, LA URMĂTORUL NIVEL.