Asistent Manager
ATIPIC Transfer Pricing Solutions SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- persoana care are initiativa in viata de zi cu zi si care se organizeaza singur(a) in derularea sarcinilor de lucru;
- persoana care priveste lucrurile pozitiv si careia ii place sa caute solutii de corectare/imbunatatire a lucrurilor;
- atentie la detalii;
- gandire analitica;
- cunostinte medii – foarte bune de limba engleza;
- cunostinte medii de utilizare a programelor Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word si Microsoft PowerPoint;
- nu este necesara experienta anterioara.
- persoana care priveste lucrurile pozitiv si careia ii place sa caute solutii de corectare/imbunatatire a lucrurilor;
- atentie la detalii;
- gandire analitica;
- cunostinte medii – foarte bune de limba engleza;
- cunostinte medii de utilizare a programelor Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word si Microsoft PowerPoint;
- nu este necesara experienta anterioara.
Descrierea jobului
- facturare
- introducere date facturi in program gestiune
- gestionare achizitii si plati
- mentinere relatii cu furnizori
- ︁︀︂︃︃︈︃︀administrare licente software
- urmarire incasari
- gestionare casuta email administrativa
- gestionare documente salariati
- gestionarea comunicarii cu contabilul extern
- administrare baza de date clienti / vanzari, introducere date contacte, companii, oportunitati, procesare manuala a acestor date;
- intocmire contracte de prestari servicii si propuneri folosind sabloane si reguli bine definite;
- extragere si sumarizare informatii/rapoarte din sistemele folosite in mod recurent (analize profitabilitate proiecte, analize ale vanzarilor, analize performante campanii de marketing / sales);
- procesarea de date si informatii;
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului.
- introducere date facturi in program gestiune
- gestionare achizitii si plati
- mentinere relatii cu furnizori
- ︁︀︂︃︃︈︃︀administrare licente software
- urmarire incasari
- gestionare casuta email administrativa
- gestionare documente salariati
- gestionarea comunicarii cu contabilul extern
- administrare baza de date clienti / vanzari, introducere date contacte, companii, oportunitati, procesare manuala a acestor date;
- intocmire contracte de prestari servicii si propuneri folosind sabloane si reguli bine definite;
- extragere si sumarizare informatii/rapoarte din sistemele folosite in mod recurent (analize profitabilitate proiecte, analize ale vanzarilor, analize performante campanii de marketing / sales);
- procesarea de date si informatii;
- reprezentarea companiei in relatia cu institutiile statului.
Descrierea companiei
Suntem o echipa de specialiati de preturi de transfer uniti de aceeasi mentalitate – sa oferim solutii de preturi de transfer optime, folosind procese interne eficiente si orientate spre crearea de valoare adaugata cuantificabila pentru toti clientii nostri.
Publicat
2 Nov. 2024
Reactualizat
2 Nov. 2024
Expiră
2 Dec. 2024
Joburi similare