Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Manager

Telekom Romania Mobile Communications S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Are you an organized, proactive individual with a passion for providing exceptional administrative support? We are looking for an Assistant to join our Transformation & Governance office, ensuring high quality support and administrative service to our Chief Officer, HR, Transformation & Governance Officer. This role involves a mix of document management, correspondence handling, reports and administrative preparation, communication, supporting smooth operations within the Directorate. Position reports directly to the Chief Officer of the function.

Requirements:

•Education: University degree.
•Experience: +2 year of relevant experience in a similar position.

Skills and Competencies:

•Customer-oriented, results-driven, with a strong sense of initiative.
•Ability to work effectively in a team, under pressure, and adapt to a fast-paced environment.
•Highly organized, able to manage multiple tasks simultaneously.
•Excellent verbal and written communication skills.
•Ability to maintain a friendly and respectful work environment.
•Good knowledge of written and spoken English.


If you are a detail-oriented, highly organized individual ready to take on a dynamic role, we would love to hear from you! Apply now and be part of our team dedicated to excellence and professional growth.

Descrierea jobului

Key Responsibilities:


•Act as contact point for the C-level in terms of agenda preparation, meetings facilitation and ongoing ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀business support to ensure proper organization of activities, schedule organization and predictability.
•Maintain the highest level of confidentiality, ensuring adequate communication, in time preparation of activities.
•Manage and organize complex and/or confidential documents, ensuring accuracy and completeness.
•Support the approval of various documents using internal flows & software, in order to maintain workflow compliance.
•Handle administrative tasks related to contractual relationships with the suppliers, including managing contracts, invoices, and payments.
•Perform secretarial duties, such as: presentations, documents drafting, meetings organization & support for small internal events, travels & daily agenda.
•Facilitate internal and external communication, ensuring proper communication of information from the C-level office to other functions.
•Conduct monthly timesheet processing for the department using appropriate software.
•Ensure quarterly completion of Occupational Health and Safety forms for employees.
•Assist in organizing meetings, events, and managing the agenda for the Chief Executive Officer.
•May ensure support for other Managers/ Directors from the HR, Legal, Security and overall Transformation & Governance Directorate, when needed.

Descrierea companiei

Telekom Romania Mobile Communications este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii, parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente. Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru.

Misiunea noastră
Oferim clienților noștri experiența pe care și-o doresc, având grijă de ei și punându-le interesele pe primul loc. Sloganul nostru „Mobil așa cum vrei” este principiul nostru călăuzitor. Simplificăm viața clienților, oferindu-le mobilitate nelimitată, pentru a ramâne conectați oriunde și oricând, de pe orice dispozitiv, fără probleme și fără griji. La un preț corect, fără clauze ascunse.

Tot ceea ce facem are ca scop câștigarea încrederii clienților – pentru a deveni alegerea lor #1. De aceea, facem clienților promisiuni pe care le respectăm. Respectarea promisiunilor este principiul ce stă la baza câștigarii încrederii. Suntem obsedați de respectarea promisiunilor, pentru că ne dorim să nu distrugem încrederea pe care ne-o oferă fiecare client. Promisiunile reprezintă, de fapt, angajamentul nostru față de clienți și față de noi înșine de a face exact ceea ce trebuie.

Ca echipă, la Telekom Romania Mobile Communications cooperăm și discutăm deschis, dezbatem subiecte importante, acceptăm opinii diferite și ne respectăm reciproc, creând cel mai bun loc pentru performanță și dezvoltare profesională. Suntem conștienți că angajații noștri reprezintă capitalul nostru cel mai de preț, pentru asta încercăm continuu să le oferim programe și oportunități de dezvoltare în conformitate cu nevoile de învățare și așteptările lor de evoluție ca profesioniști. Telekom are nevoie de angajați motivați, competenți și dedicați găsirii celor mai bune soluții pentru dorințele clienților, utilizatorilor, partenerilor de afaceri sau altor parteneri ai companiei. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie complexă și organizată cu gândul la eficientă și performanță, așteptăm să ne cunoaștem.

https://tkrm.ro/informarecandidati
Publicat 7 Oct. 2024 Reactualizat 14 Oct. 2024 Expiră 6 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.