Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Manager

LANDMARK FACILITY
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Descrierea jobului:

- urmarire derulare contracte cu partenerii de afaceri
- mentine relatia cu furnizorii de servicii
- participa ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀la sedinte si tine evidenta acestora
- mentine relatia cu dealerii de asigurari
- verifica corespondenta si redirectioneaza
- in functie de necesitate intocmeste si comanda necesarul lunar pentru birou

Cerinte:
- operare PC avansat (Word, Excel, Power point)
- bune capacitati organizatorice

Oferta (bonusuri, beneficii):

-program 9-17 L-V
- salariu fix + tichete de masa
- lucrul alaturi de o echipa tanara si dinamica

Descrierea companiei

Descrierea companiei:

Suntem o firma mica dar importanta, si suntem deschisi pentru afaceri inca din anul 2000. Am trecut peste crize imobiliare si economice si am invatat multe din fiecare. Afacerea noastra consta in administrarea unor portofolii de proprietati si in rezolvarea problemelelor care apar la acestea, motiv pentru care programam intalniri, avem nevoie de un office manager bine organizat pentru a oferi suport Directorului General si Directorului Executiv, atent la detalii, proactiv si care sa stapaneasca foarte bine atributiile administrative. Ne ocupam de multe lucruri interesante si avem parte de provocari profesionale aproape in fiecare saptamana. Avem birourile in zona Unirii, prin urmare este usor sa ajungi la noi. Lucram doar in timpul saptaminii, de Luni pana Vineri, un program de 8 ore, iar in rest ne ocupam de noi insine si de familiile noastre, caci fara sprijinul acestora nu am fi putut ajunge atat de departe. In mare, cautam pe cineva care sa se ocupe in functie de disponibilitatea programului si de chestiunile administrative curente ale firmei, sa pregateasca si redirectioneze corespondenta, sa pregateasca listele pentru necesarul lunar si protocol, sa asigure back-up pentru celelalte departamente si sa fie o persoana implicata in tot ceea ce are legatura cu desfasurarea activitatilor zilnice de birou. Cautam un coleg/o colega cu experienta relevanta de secretariat/back-office/ asistent manager, cu calitati morale solide, ceva abilitati tehnice si pricepere pe zona administrativa, a operarii PC-ului (Word, Excel, Outlook etc). Nu conteaza varsta si suntem deschisi pentru cei interesati. La schimb, oferim stabilitate inainte de toate, un salariu corect si ocazia de a face parte dintr-o echipa de oameni diferiti dar uniti. De restul detaliilor putem discuta atunci cand ne vom cunoaste.

Publicat 11 Sept. 2024 Reactualizat 11 Sept. 2024 Expiră 11 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.