Asistent manager
ASOCIATIA FEDERATIA PATRONATELOR DIN REGIUNEA OLTENIA
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
EDUCATIA SOLICITATA: Studii superioare FACULTATE sau FACULTATE SI MASTER
EXPERIENTA SOLICITATA: Minim 2 ani in implementarea proiectelor finantate din fonduri europene; cunostiinte de utilizare a platformei SEAP/SICAP si a procedurilor de atribuire a contractelor de achizitii directe sau DUAE;
COMPETENTE SOLICITATE:
- Competente de comunicare scrisa si orala in limba romana;
- Limba engleza scris/vorbit
- Competente informatice : utlizare calculator nivel mediu /inalt, utilizarea programelor informatice de baza: Windows, Word, Excel, Power Point; Utilizare platforme informatice specifice: MYSmis, SEAP/SICAP
- Capacitatea de lucru în echipa;
- Capacitate de a respecta termene limita;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp, atentie la detalii
EXPERIENTA SOLICITATA: Minim 2 ani in implementarea proiectelor finantate din fonduri europene; cunostiinte de utilizare a platformei SEAP/SICAP si a procedurilor de atribuire a contractelor de achizitii directe sau DUAE;
COMPETENTE SOLICITATE:
- Competente de comunicare scrisa si orala in limba romana;
- Limba engleza scris/vorbit
- Competente informatice : utlizare calculator nivel mediu /inalt, utilizarea programelor informatice de baza: Windows, Word, Excel, Power Point; Utilizare platforme informatice specifice: MYSmis, SEAP/SICAP
- Capacitatea de lucru în echipa;
- Capacitate de a respecta termene limita;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp, atentie la detalii
Descrierea jobului
ATRIBUTII / OBLIGATII
ACTIVITATE PRINCIPALA
Asigura preluarea, transmiterea, gestionarea si securitatea informatiilor, corespondenta, intocmeste si administreaza documente,
Colaborează cu ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄managerul de proiect in dezvoltarea planurilor de activitate în cadrul proiectului şi se asigură de existenta/ procurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
Menţine legătura permanent cu managerul de proiect si il informeaza pe acesta cu privire la status-ul curent al activitatilor (derulare, rezultate) dar mai ales in situatiile in care intervin dificultati/ probleme;
Este responsabil de monitorizarea activitatilor din proiect, colaboreaza cu membrii echipei de implementare pentru planificarea activitatilor proiectului, asigurandu-se de existenta echipamentelor logistice, resurse materiale si umane;
Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management
Identifică eventuale probleme apărute în derularea proiectului şi propune managerului de proiect măsuri corective, în momentul constatării apariţiei acestora;
Reprezintă, împreună cu managerul de proiect, echipa de management în relaţia cu instituţiile publice, organizaţiile non-guvernamentale, autoritatea contractantă şi alte persoane fizice şi juridice;
Participa la organizarea procesului de vizibilitate si diseminare a informatiilor despre proiect;
Elaboreaza comunicate si anunturi de presa, respectand instructiunile si regulamentele specifice programului de finantare;
Actualizeaza constant pagina web a proiectului si paginile social media
Colectarea, organizarea si arhivarea tuturor documentelor si livrabilelor elaborate in cadrul proiectului;
ACTIVITATE SECUNDARA
Intocmeste ofertele in cadrul licitatiilor de atribuire bunuri/servicii publicate in sistem SEAP/SICAP pentru achizitii directe sau simplificate;
Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP/SICAP) privitoare lacontractele de achizitii publice
Analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achzizitie;
Intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc;
Completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferte;
Intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice;
Depune la sediul autoritatii contractante sau in SEAP/SICAP documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
Organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate
ACTIVITATE PRINCIPALA
Asigura preluarea, transmiterea, gestionarea si securitatea informatiilor, corespondenta, intocmeste si administreaza documente,
Colaborează cu ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄managerul de proiect in dezvoltarea planurilor de activitate în cadrul proiectului şi se asigură de existenta/ procurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului;
Menţine legătura permanent cu managerul de proiect si il informeaza pe acesta cu privire la status-ul curent al activitatilor (derulare, rezultate) dar mai ales in situatiile in care intervin dificultati/ probleme;
Este responsabil de monitorizarea activitatilor din proiect, colaboreaza cu membrii echipei de implementare pentru planificarea activitatilor proiectului, asigurandu-se de existenta echipamentelor logistice, resurse materiale si umane;
Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management
Identifică eventuale probleme apărute în derularea proiectului şi propune managerului de proiect măsuri corective, în momentul constatării apariţiei acestora;
Reprezintă, împreună cu managerul de proiect, echipa de management în relaţia cu instituţiile publice, organizaţiile non-guvernamentale, autoritatea contractantă şi alte persoane fizice şi juridice;
Participa la organizarea procesului de vizibilitate si diseminare a informatiilor despre proiect;
Elaboreaza comunicate si anunturi de presa, respectand instructiunile si regulamentele specifice programului de finantare;
Actualizeaza constant pagina web a proiectului si paginile social media
Colectarea, organizarea si arhivarea tuturor documentelor si livrabilelor elaborate in cadrul proiectului;
ACTIVITATE SECUNDARA
Intocmeste ofertele in cadrul licitatiilor de atribuire bunuri/servicii publicate in sistem SEAP/SICAP pentru achizitii directe sau simplificate;
Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP/SICAP) privitoare lacontractele de achizitii publice
Analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achzizitie;
Intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc;
Completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferte;
Intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice;
Depune la sediul autoritatii contractante sau in SEAP/SICAP documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
Organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate
Descrierea companiei
Federatia Patronatelor din Regiunea Oltenia (FPRO) a fost infiintata in anul 2004. Este persoana juridica romana de drept privat fara scop patrimonial, neguvernamentala si apolitica. In prezent implementeaza mai multe proiecte cu finantare nerambursabila.
Persoanele interesate care indeplinesc cerintele de studii si vechime sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de e-mail: office@fpro.ro. Relatii suplimentare la numarul de telefon 0721191087.
Persoanele interesate care indeplinesc cerintele de studii si vechime sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa de e-mail: office@fpro.ro. Relatii suplimentare la numarul de telefon 0721191087.
Publicat
16 Sept. 2024
Reactualizat
16 Sept. 2024
Expiră
16 Oct. 2024