Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

ASISTENT MANAGER EXECUTIV

EREN CONS SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Educație și experiență:
Diplomă universitară (preferabil în management, economie sau domenii conexe) – nice to have.
Experiență anterioară într-un rol similar, de preferat în domenii cu activități complexe (construcții, inginerie, proiecte mari) – must have.
Experiență în gestionarea de proiecte și coordonarea echipelor – must have.Competențe de organizare și multitasking:
Abilități excelente de organizare, planificare și prioritizare – must have.
Capacitatea de a gestiona multiple proiecte și de a lucra într-un mediu dinamic, cu termene limită strânse – must have.Comunicare și interacțiune:
Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală – must have cel puțin foarte bune.
Capacitatea de a interacționa eficient cu persoane din toate nivelurile organizației, inclusiv middle și top management – must have.Gândire strategică și rezolvare de probleme:
Capacitate de a înțelege procese complexe și de a găsi soluții pentru îmbunătățirea eficienței organizaționale – nice to have.
Abilitatea de a lua decizii rapid, bazate pe informații concrete și pe analiza datelor disponibile – must have.Competențe IT și de digitalizare:
Cunoștințe solide de utilizare a pachetelor software de management (MS Office, ideal și software de gestionare proiecte) – must have.
Experiență în utilizarea sistemelor de management al documentelor și al proceselor digitale (ideal experiență și cu ERP, CRM, DMS și lucrul in Jira, Discord, Teams sau similar) – nice to have.Altele:
Minime cunoștințe juridice, financiare, contabile și de management.

Descrierea jobului

Coordonare și management operațional:
Organizarea și coordonarea agendei CEO-ului, inclusiv programarea și gestionarea ședințelor operaționale săptămânale cu echipa de management.
︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂Urmărirea deciziilor și sarcinilor delegate în timpul ședințelor, asigurând că toate acțiunile sunt implementate și respectate.
Centralizarea și analizarea rapoartelor săptămânale de progres de la managerii departamentali și identificarea zonelor care necesită intervenții suplimentare.Suport strategic:
Asistarea CEO-ului în dezvoltarea și urmărirea implementării strategiilor de transformare și creștere a companiei.
Pregătirea de materiale și rapoarte pentru ședințe executive și prezentări către acționari.
Identificarea și documentarea procedurilor și fluxurilor de lucru necesare pentru eficientizarea activităților companiei.Monitorizare și îmbunătățirea fluxurilor de lucru:
Implementarea și optimizarea procedurilor și proceselor interne pentru a asigura eficiența operațională.
Colaborarea cu managerii pentru a identifica nevoile de îmbunătățire și a dezvolta soluții pentru eficientizarea muncii în echipă.
Crearea de rapoarte și analize pentru a sprijini deciziile operaționale ale CEO-ului.Managementul comunicării:
Asigurarea unei comunicări fluente între CEO și echipele de management, precum și între CEO și alți parteneri interni și externi.
Gestionarea fluxului de informații și filtrarea informațiilor relevante pentru CEO, pentru a facilita o luare a deciziilor eficientă.
Oferirea de suport în gestionarea conflictelor și provocărilor între departamente sau echipa de management.Gestionarea proiectelor speciale:
Asumarea rolului de coordonator al proiectelor speciale, gestionând resursele și comunicarea dintre echipe.
Supravegherea termenelor limită și a livrabilelor pentru diverse proiecte inițiate de CEO.

Descrierea companiei

Antreprenor General specializat în realizarea de lucrări complexe, de mare anvergura si de orice tip – industriale, civile, comerciale, agricole, de energie verde sau speciale. In anul 2017 am intrat in topul celor mai puternice 100 de companii din Brasov, iar in 2019 am urcat pe locul 29 in Topul National 100 Antreprenori Generali in Construcții.

Astăzi, EREN înseamnă un grup de companii cu experiența de peste 15 ani in domeniul construcțiilor si un portofoliu de peste 400 de proiecte si clienți in aproape toata tara ce oferă servicii complete de design&build.

Suntem în permanenta în căutarea de colegi valoroși.

Publicat 9 Oct. 2024 Reactualizat 23 Oct. 2024 Expiră 8 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.