Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Asistent Manager

Viva Nature
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Calificări:
- Experienta dovedita intr-un rol administrativ sau de asistent manager.
- Abilitati puternice de organizare si multitasking.
- Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă.
- Cunoașterea software-ului de birou (de exemplu, MS Office Suite, Google Workspace, Slack, ClickUp).
- Abilitatea de a păstra confidențialitatea și de a gestiona informațiile sensibile.
- Atentie puternica la detalii si abilitati de rezolvare a problemelor.
- Capacitate de a lucra independent și ca parte a unei echipe.
- Cunostiinte de Limba Engleza la nivel fluent


Calificări preferate:
- Experienta in managementul si coordonarea proiectelor.
- Cunoașterea proceselor și procedurilor de HR.

Proces de aplicare:

Avem nevoie sa ne trimiti CV-ul și o scrisoare de intenție care să detalieze calificările și experienta ta relevanta pentru aceasta pozitie.

Descrierea jobului

Unde poți contribui și face tu diferența acum? In rolul de Asistent Manager
Vei juca un rol esențial în sprijinirea ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄funcțiilor operaționale și administrative ale organizației. Acest rol este pentru tine dacă ești o persoana orientată spre detalii, foarte organizată și capabilă să gestioneze mai multe sarcini în mod eficient.
Responsabilități cheie ale Asistentului Manager:

Coordonarea ședințelor
- Programează și gestionează întâlnirile.
- Coordonează și pregătește ordinea de zi a întâlnirilor; ține minuta și creează task-urile.

Suport administrativ:
- Menține agenda companiei și coordonează programele.
- Pregătește și încarcă documente contabile, cum ar fi facturi și chitanțe.
- Gestionează corespondența prin e-mail și asigura răspunsuri în timp util.
- Comanda și gestionează rechizite de birou
- Verifica ca documentele create de echipa se afla in folderele corecte si ca respecta conventia de naming.


Raportare și evidență:
- Asigura asistență la pregătirea rapoartelor programate în mod regulat.
- Dezvolta și menține un sistem de evidență.
- Urmăreste termenele limită ale proiectului, etapele de referință și cheltuielile.


Comunicare și coordonare:
- Acționează ca punct de contact pentru clienții interni și externi.
- Mentine contactul cu furnizorii si clientii.
- Coordoneaza comunicarea intre management si alte departamente.
- Coordonează evenimentele companiei și gestionează rezervările de călătorie și cazare.


Managementul politicilor și procedurilor:
- Actualizeaza si mentine politicile si procedurile administrative.
- Dezvolta și implementeaza noi politici și proceduri administrative.
- Păstreaza confidențialitatea informațiilor sensibile.


Managementul proiectelor:
- Gestionează proiectele delegate și supraveghează execuția sarcinilor.
- Verifica zilnic sarcinile vizionarilor și se asigura de îndeplinirea acestora.

Suport HR:
- Ofera asistenta în sarcinile de resurse umane, inclusiv integrarea de noi angajați.
- Actualizeaza listele de contacte și bazele de date.


Pregătirea și editarea documentelor:
- Scrie, editeaza si pregeste documente, rapoarte, contracte și acorduri pentru semnare.
- Ofera asistență în dezvoltarea materialelor și propunerilor de marketing.

Descrierea companiei

Suntem o companie în care energia și pasiunea pentru succes sunt la ordinea zilei. Media de vârstă este de 30 ani, iar munca serioasă se îmbină armonios cu momentele de distracție. Activăm în domeniul suplimentelor alimentare de mai bine de 4 ani și avem misiunea de a oferi o experiență WOW tuturor clienților prin calitatea, timpul și atenția la detalii pe care le înglobăm în fiecare produs creat de noi.

Ne aflăm în plină expansiune internațională și te căutăm pe TINE! Vrem să devii colega noastră/colegul nostru și să ne ajuți să mutăm munții împreună, să experimentăm și să învățăm din greșeli și să fii și tu una dintre persoanele care au un job la care merg cu plăcere, în fiecare zi!

Un loc unde părerea ta este auzită și chiar face diferența, un loc unde poți contribui cu talentul tău pentru ca împreună să performăm și să facem diferența în industria suplimentelor alimentare!
Publicat 27 Sept. 2024 Reactualizat 27 Sept. 2024 Expiră 27 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.