Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate;
- Minim 2 ani experientă în vânzări B2B;
- Limba engleză – mediu;
- Permis de conducere cat. B
Descrierea jobului
- Gestionarea portofoliul de clienți și prospectarea pentru noi clienți;
- Promovarea produselor și serviciilor companiei într-o manieră profesionistă și persuasivă;
- Dezvoltarea soluțiilor tehnice bazate pe nevoile și cerințele clientului;
- Păstrarea legăturii cu clienții;
- Furnizarea de informatii cu privire la ofertele tehnice si comerciale ale companiei.
Beneficii:
- Tichete de masă;
- Bonus lunar;
- Bonus trimestrial;
- Asigurare medicală privată;
- Oportunități de dezvoltare profesionala.
Descrierea companiei
Office people Personalmanagement GmbH is one of Germany's leading personnel service providers with over 9,000 employees at more than 100 locations in Germany. At the same time, office people is the only company listed in Lünendonk that is growing exclusively organically and thus by its own strength.
As part of our international expansion, we are now also represented in several European countries, including France, Hungary, Poland, Bulgaria, Spain, Serbia, Romania, Croatia, and the Netherlands. In these countries, we have highly experienced and well-established teams ready to offer you customized and innovative services, all backed by our "German Quality Standards."
Every day, we bring thousands of people together with our extensive customer network and operate as an established personnel service provider with years of expertise in the market, especially within the automotive industry.