-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Analist Credit Control si Trezorerie - perioada determinata

Romastru Trading SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Analist Credit Control și Trezorerie
- Experiență pe post similar - minim 1 an
- Cunoștințe medii/avansate de Excel
- Cunoștințe primare de contabilitate si trezorerie
- Aptitudini de analiză financiară și de credit risk
- Aptitudini de comunicare
- Cunoștintele de limba Engleză constituie avantaj

Descrierea jobului

Responsabilități:
- Asigură implementarea politicilor și procedurilor de credit
- Pregatește assesmentul financiar, analizele de credit risk si garantare ale ︃​︁︄︅​︆︆​︁︀︄clientilor în scopul stabilirii gradului de risk pentru acordarea limitelor de credit
- Menține evidența și monitorizează încasările cu clienții alocati în portofoliu
- Contactează clientii în vederea recuperării sumelor restante
- Primește, monitorizează si gestioneaza garantiile / efectele de comerț negociate cu clientii
- Întocmește si reconciliază cu contabilitatea componentele conturilor de creanțe
- Furnizează rapoarte privind istoricul, varsta, structura si cuantumul creditului clientilor
- Întocmește confirmari de sold si reconcilierile lunare, trimestriale, anuale cu clientii
-Analizeaza si valideaza calculatiile conform politicilor de discount financiar
-Analizeaza vanzarile catre clientii mari si acorda suport departamentului de vanzari pentru calcularea bonificatiilor si a discounturilor de volum conform clauzelor contractuale
-Monitorizeaza, informeaza si actualizeaza evidenta contractelor cu clientii prin prisma politicilor de credit si a formelor de garantare negociate
-Intocmeste la solicitarea managementului rapoarte specifice de analiza de aging creante în sold si indicatori de performanță din punct de vedere al activitatii comerciale cu clientii
- Asigură suport activ în auditarea companiei pe arile conexe specificului postului.
- Analizează si propune noi automatizari de dezvoltat in ERP pentru prelucrarea informatiilor, participa activ la dezvoltarea si testarea dezvoltarilor de soft.
- Asigură backup pentru activitatea de casierie pentru zilele de concediu ale casierului
- Asigură backup pentru activitatea de trezorerie bancară pentru zilele de concediu ale specialistului de trezorerie
- Analizează încasările clientilor cesionati bancilor conform contractelor de creditare in derulare si informeaza departamentul de vanzari pentru regelmentarea incasarilor in conturile corespunzatoare si asigura suport in raportarea lunara a creantelor clientilor cesionati

Beneficii:
- un mediu de lucru în care poti învăța lucruri noi și care contribuie la dezvoltarea ta profesională
- bonus anual în funcție de performanță
- asigurare medicală privată
- bonuri de masă
- ​decont transport în comun
- abonament Bookster

Descrierea companiei

Prezenți în Romania si Bulgaria, cu un numar de 136 de angajati, Romastru este o companie mijlocie de servicii farmaceutice, infiintata in 1994 in Romania. Compania asigura, ofera servicii medicale, de marketing, cercetare, depozitare si distributie integrate companiilor pentru care orientarea in aceste domenii este nepractica si ineficienta, prin stabilirea unor parteneriate pe termen lung, bazat pe rezultate certe si angajamentul de a reusi. In calitate de entitate creata cu scopul de a se ocupa de companiile din domeniul asistentei medicale bazate pe cercetare de pe pietele mai mici si mai dificile din Europa de Est, care activeaza in prezent in Romania si Bulgaria, Romastru Trading ofera o gama larga de servicii printre care: - Inregistrarea medicamentelor la autoritatile locale - Conformitatea cu farmacovigilenta si marketingul etic - Educatia medicala, precum si intalniri cu cercetatori si participari la simpozioane - Dezvoltarea si implementarea strategiilor de marketing - Vanzari si promovari de produse - Gestiunea produselor - Forta de vanzari retail - Distributie, inclusiv depozitare, logistica si incasari.

Publicat 31 Oct. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 30 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.