-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Agent Servicii Clienti

e-value International SA
15 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Vrei să te alături unuia dintre cele mai mari grupuri de companii din domeniul telecomunicațiilor, într-unul dintre birourile noastre din București sau Pitesti?
Aplică acum!

Acesta este un anunț general și este posibil să nu avem întotdeauna poziții disponibile în cadrul tuturor proiectelor. Dacă aplici înseamnă că noi vom păstra CV-ul tău și că te vom contacta atunci când se va deschide o oportunitate potrivită.

Dacă te regăsești în descrierea de mai jos, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem:
  • Ești o persoană amabilă, căreia îi place să interacționeze cu oamenii și să îi ajute;
  • Ești o persoană descurcăreață, care nu se lasă intimidată de probleme sau situații mai dificile;
  • Ai sau dorești să îți dezvolți abilități de negociere și putere de convingere;
  • Ești o persoană deschisă și ai atitudine pozitivă, gata să te integrezi într-o echipă tânără și dinamică;
  • Ești la curent cu tehnologia și îți dorești să înveți cât mai multe lucruri noi;
  • Înveți repede și îți dorești să dobândești experiență profesională;
  • Ai un calculator (laptop sau PC) și conexiune la internet prin cablu.
Dacă ceea ce tocmai ai citit sună bine, aplică și noi te contactăm pentru a te programa la interviu!

Descrierea jobului

Compania noastră desfășoară o activitate de tip call center/ customer support și împreună cu partenerii noștri gestionăm următoarele tipuri de ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈proiecte:
  • Suport tehnic&marketing – Clienții ne contactează atunci când au deranjamente sau dificultăți tehnice, iar rolul nostru este să le oferim soluțiile potrivite pentru a remedia situația respectivă. Program flexibil luni-duminică, full time sau part time (4h, 6h), pentru birourile din București si Pitesti;
  • Suport servicii bancare - Clienții ne contactează atunci când au deranjamente sau dificultăți tehnice, iar rolul nostru este să le oferim soluțiile potrivite pentru a remedia situația respectivă. Program luni-vineri, full time pentru biroul din București;
  • Colectare debite – Contactăm clienții atunci când au facturi restante pentru a îi convinge să le achite și le oferim explicații cu privire la contracte și facturi. Program flexibil luni-sâmbătă, full time sau part time (4h, 6h), pentru biroul Pitești;
  • Vânzări – Contactăm clienții din baza de date pentru a le propune oferte mai avantajoase sau pentru a le oferi servicii suplimentare. Program fix luni-vineri, full time sau part time (6h, 4h), pentru birourile din București, Pitești;
  • Retenție – Contactăm clienții care au depus o cerere de reziliere, în scopul de a îi reține în companie. Program fix luni-vineri, full time sau part time (6h – ca situație excepțională), pentru biroul din București
Ce oferim:
  • Mediu de lucru tânăr, energic și prietenos;
  • Traininguri de specialitate pentru a dobândi toate cunoștințele și abilitățile necesare desfășurării optime a activității;
  • Posibilitatea de a lucra de acasă;
  • Pachet salarial atractiv;
  • Tichete de masă;
  • Bonusuri de performanță pentru rezultatele obținute;
  • Traininguri interne și de dezvoltare personală;
  • Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei într-o funcție de conducere sau într-unul dintre departamentele suport (Resurse Umane, IT, Training & Calitate, Financiar, Reporting).
Prin aplicarea la acest anunț de angajare, îți exprimi acordul de prelucrare a datelor conform informațiilor de mai jos.

Descrierea companiei

e-value International SA face parte din Grupul OTE și a intrat pe piața din România în 2015, urmând succesul anterior și cunoștințele dobândite în decursul celor 15 ani de funcționare ale firmei-mamă COSMOTE e-value SA. Compania are sedii deschise în București (inclusiv sediul managerial), Brașov, Ploiești și Pitești. Compania își oferă serviciile pentru zona de contact center către Telekom România și Deutsche Telekom, atât pentru servicii inbound, cât și outbound. Capitalizând vasta experiență în oferirea de servicii clienților dintr-un spectru larg de industrii cu nevoi diferite de customer care, e-value International SA răspunde nevoilor de pe piața românească și internațională prin oferirea de oportunități de parteneriate competitive către companii și instituții care necesită servicii de contact center de top. Deoarece dorim să ne extindem constant echipa, căutăm profesioniști tineri și motivați care să ni le alăture.

Informații privind prelucrarea datelor personale:

SC e-value International SA, cu sediul în bulevardul Dimitrie Pompeiu nr. 5-7 București (”Societatea”) prelucrează date cu caracter personal ale persoanelor care aplică pentru a fi angajate într-o funcție în cadrul Societății, cu respectarea tuturor dispozițiilor legale privind confidențialitatea și protecția datelor, precum și politicilor interne privind protecția datelor și asigurarea securității acestora (”Candidatul” sau ”Candidații”).
Scopul acestei Notificări privind Prelucrarea Datelor (“Notificarea”) este acela de a vă face cunoscută modalitatea în care vom trata datele dumneavoastră cu caracter personal incluse de dvs. în CV-ul dvs., în orice alt document pe care ni-l transmiteți în scopul aplicării pentru un post în Societatea noastră sau comunicate nouă în cadrul interviurilor (”CV”).
Prezenta Notificare nu este parte integrantă a niciunui contract individual de muncă și o vom modifica periodic, versiunea de față fiind una actualizată.
Prezenta Notificare este parte integrantă din Procedurile Societății.
Dacă nu doriți prelucrarea datelor dvs., vă rugăm să nu aplicați la prezentul anunț de angajare. În cazul în care ați aplicat deja și nu mai sunteți de acord cu prelucrarea datelor, trimiteți un email la adresa hr@evalueinternational.ro cu mențiunea „mă opun prelucrării datelor mele”, iar noi vom șterge imediat din bazele noastre de date CV-ul dvs.
Prin urmare, vă informăm că, în scopul derulării procesului de recrutare pentru postul pentru care ați aplicat și încheierii contractului de muncă (dacă este cazul), pe parcursul procesului de recrutare Societatea prelucrează datele dumneavoastră personale cuprinse în CV, în calitate de Candidat (ex: numele și prenumele dvs., sexul, data nașterii, adresa, starea civilă, e-mail, număr de telefon, experiența profesională anterioară, studii, imagine - în situația în care CV-ul conține poza dvs.-, alte informații pe care decideți să le treceți în CV, precum și alte informații pe care vi le vom solicita pe parcursul acestui proces și care au relevanță pentru aprecierea compatibilității experienței dvs. cu postul disponibil (toate denumite în continuare în mod colectiv „Date Personale”).
În măsura în care vom aprecia necesar, în funcție de postul pentru care aplicați, este posibil să vă solicităm cazierul juridiciar. Nu vom face acest lucru decât dacă există motive obiective justificate legate de responsabilitățile postului respectiv sau dacă dispozițiile legale ne impun acest lucru.
Vă rugăm să ne informați dacă intervine vreo schimbare în legătură cu Datele Personale ale dvs.
Prin furnizarea datelor de contact ale angajatorilor anteriori, sunteți de acord cu contactarea acestora în scopul obținerii de referințe despre activitatea dvs. profesională.
Vă informăm că Datele Personale ale dvs. vor putea fi transmise, în același scop, către parteneri contractuali ai Societății, precum firme de recrutare pentru analizarea experienței dvs., consultanți de resurse umane sau juridici, alți subcontractori pentru efectuarea demersurilor necesare pre-angajării (dacă va fi cazul). De asemenea, Datele Personale ar putea fi transmise către societăți din același grup cu Societatea situate în țări UE și NON-UE dacă există un proces decizional cu privire la angajări la un nivel superior Societății noastre, cu asigurarea unor garanții adecvate privind securitatea datelor.
În măsura în care nu veți fi contactat pentru un interviu sau dacă, în urma procesului de recrutare, nu veți fi ales pentru funcția pentru care ați candidat, vă vom păstra CV-ul în evidențele noastre pentru eventuale posturi similare de care ați putea fi interesat, dar nu mai mult de 12 luni după care vom distruge sau șterge datele din sistemele noastre. Datele dvs. Personale vor putea fi păstrate pentru o perioadă mai mare în situația apariției oricărei situații litigioase dintre dvs. și noi, până la soluționarea acesteia.
Dacă nu doriți păstrarea CV-ului dvs. pentru viitoare posturi (în situația în care nu veți fi selectat pentru acest post), vă rugăm să trimiteți un email la adresa hr@evalueinternational.ro cu mențiunea: „nu doresc includerea în baza de date pentru posturi viitoare” iar CV-ul dvs. va fi șters imediat dupa finalizarea procesului de recrutare.
Temeiul juridic al prelucrării Datelor dvs. Personale este consimțământul dvs. art. 6 alin. 1 lit. a) din Regulamentul UE 679/2016 și necesitatea executării demersurilor necesare înainte de încheierea unui contract (art. 6 alin. 1 lit. b) teza a doua din Regulamentul UE 679/2016) (dacă ați fost selectat). Pentru transferul Datelor Personale către societăți din grup, temeiul juridic este interesul legitim al Societatii (art. 6 alin. 1 lit. f) din Regulamentul UE 679/2016).
Nu ne asumăm răspunderea pentru nicio pierdere sau deteriorare accidentală sau intenționată a Datelor Personale care au avut loc pe una dintre platformele online care au intermediat comunicarea între Societate și Candidat (ex: bestjobs.ro, ejobs.ro, hipo.ro, localjobs.ro, olx.ro).
Societatea răspunde doar pentru acele pierderi sau deteriorări care s-au produs în cadrul Societății.În temeiul prevederilor legale privind protecția datelor cu caracter personal, dvs. aveți următoarele drepturi:
  • de a solicita Societății acces la Datele Personale, precum și rectificarea acestora;
  • de a solicita ștergerea Datelor Personale, de a vă opune prelucrării acestora, cu mențiunea că acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării efectuată înainte de vă opune prelucrării;
  • de a solicita restricționarea prelucrării până la efectuarea rectificării datelor sau, în masura în care vă opuneți prelucrării, până la momentul soluționării acestei cereri;
  • de a vă adresa cu o plângere în fața unei autorități de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal sau instanțelor de judecată;
  • dreptul la portabilitatea datelor (dacă se va aplica).
Menționăm că, la nivelul Societății, nu există un proces decizional automat care să conducă la crearea unui profil al dvs., orice evaluări de natură profesională urmând a fi efectuate în limitele și cu procedurile permise de dispozițiile legale.
Pentru orice întrebări cu privire la cele de mai sus, precum și pentru exercitarea oricăruia dintre drepturile dumneavoastră, vă puteți adresa cu o cerere scrisă responsabilului cu protecția datelor, trimițând un email la adresa hr@evalueinternational.ro sau la sediul Societății menționat la începutul prezentei note de informare.
Publicat 1 Nov. 2024 Reactualizat 1 Nov. 2024 Expiră 1 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.