Agent Call Center Deranjamente
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Limba engleza nivel conversational, prezinta avantaj
- Atitudine pozitiva
- Seriozitate, punctualitate
- Disponibilitate pentru program in ture, inclusiv de noapte
Descrierea jobului
- Call center deranjamente ascensoare
- Preluarea și expedierea apelurilor clienților prin utilizarea corectă a sistemelor companiei și urmărirea ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂proceselor Call Center definite
- Urmarirea si inregistrarea interactiunilor conform cu procedura de lucru in vigoare
- Menținerea și afișarea unei atitudini profesionale în toate relațiile cu clienții și colegii
Beneficii oferite:
- Bonuri de masa, decont transport
- Training si formare continua
- Siguranta locului de munca
Descrierea companiei
Fondat în Elveţia în anul 1874, Grupul Schindler este un important furnizor mondial de ascensoare, scări rulante și servicii conexe. Soluţiile de mobilitate Schindler transportă un miliard de persoane în fiecare zi în întreaga lume. În spatele succesului companiei sunt peste 60 000 de angajaţi din peste 100 de ţări.
Schindler produce, instalează, oferă servicii și modernizează ascensoare, scări şi trotuarele rulante pentru aproape toate tipurile de cerințe din întreaga lume. Compania este specializată în tehnologii de ultima generație, proiectate și testate riguros pentru siguranță, confort, eficiență și fiabilitate.