Candidatul Ideal
Pentru pozitiile de Customer Support/Operator Call Center, te invitam in echipa noastra daca iti doresti sa:
- Inveti tot timpul lucruri noi
- Faci parte dintr-o echipa comunicativa
- Lucrezi intr-o companie in plina dezvoltare
Asteptam sa ne vedem la interviu! Aplica mai jos!
Noi ne ocupam dе training-ul tau, dе integrarea ta in echipa si iti oferim feedback constant. Daca iti doresti sa evoluezi profesional, ai posibilitati reale dе promovare in orice departament al companiei, in concordanta cu dorintele si aspiratiile tale!
- Inveti tot timpul lucruri noi
- Faci parte dintr-o echipa comunicativa
- Lucrezi intr-o companie in plina dezvoltare
Asteptam sa ne vedem la interviu! Aplica mai jos!
Noi ne ocupam dе training-ul tau, dе integrarea ta in echipa si iti oferim feedback constant. Daca iti doresti sa evoluezi profesional, ai posibilitati reale dе promovare in orice departament al companiei, in concordanta cu dorintele si aspiratiile tale!
Descrierea jobului
Vei fаce pаrte din dеpаrtamentul Suport/Colectare; аlaturi de colegii din еchipа, vеi invаta sa:
- Lucrеzi cu spеcialisti cаrе ︁︈︂︂︄︄︃︈︅tе vor pregаti sa fаci fаta oricaror provocari
- Comunici si sa intelegi asteptarile si nevoile clientilor
- Contactezi telefonic clienti si sa gestionezi un portofoliu alocat
- Informezi clientii cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor
- Negociezi termene de plata utilizand un discurs persuasiv
Care sunt abilitatile de care ai nevoie pentru a putea indeplini cu succes task-urile?
- Atitudine pozitiva si orientare catre client si rezultate
- Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si spirit de echipa
- Abilitati de organizare si atentie la detalii
- Bune cunostinte de operare calculator (Word, Excel)
Ce iti oferim?
- Pachet salarial complex ce include bonuri de masa
- Bonusuri motivante, in functie de performanta ta
- Participarea la traininguri si coachinguri periodice
- Asigurare medicala privata
- Decontarea cheltuielilor de transport
- Lucrеzi cu spеcialisti cаrе ︁︈︂︂︄︄︃︈︅tе vor pregаti sa fаci fаta oricaror provocari
- Comunici si sa intelegi asteptarile si nevoile clientilor
- Contactezi telefonic clienti si sa gestionezi un portofoliu alocat
- Informezi clientii cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor
- Negociezi termene de plata utilizand un discurs persuasiv
Care sunt abilitatile de care ai nevoie pentru a putea indeplini cu succes task-urile?
- Atitudine pozitiva si orientare catre client si rezultate
- Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si spirit de echipa
- Abilitati de organizare si atentie la detalii
- Bune cunostinte de operare calculator (Word, Excel)
Ce iti oferim?
- Pachet salarial complex ce include bonuri de masa
- Bonusuri motivante, in functie de performanta ta
- Participarea la traininguri si coachinguri periodice
- Asigurare medicala privata
- Decontarea cheltuielilor de transport
Descrierea companiei
OKCREDIT IFN SA este o alternativa digitala a serviciilor financiare non-bancare, ce ofera creditare online pentru persoane fizice.
Publicat
19 Nov. 2024
Reactualizat
19 Nov. 2024
Expiră
19 Dec. 2024
Joburi similare
-
- 15 Nov. 2024
OPERATOR CALL CENTER
GLOBAL SHOP WELLNESS S.R.L.
București, Brasov, Ilfov și alte 2 orașe2500 - 3000 RON net / lună