Administrator imobile personale
CONFIDENTIAL - 1 pozițieCandidatul Ideal
Căutăm un administrator de încredere pentru gestionarea și întreținerea imobilelor personale, în special a unei case din București, precum și a altor proprietăți situate în București și provincie.
Cerințe:
Experiență relevantă în administrarea de imobile.
Cunoștințe tehnice de bază și îndemânare în efectuarea micilor reparații și lucrări de întreținere.
Bună condiție fizică.
Permis de conducere (categ. B).
Abilități minime de utilizare a computerului.
Cerințe:
Experiență relevantă în administrarea de imobile.
Cunoștințe tehnice de bază și îndemânare în efectuarea micilor reparații și lucrări de întreținere.
Bună condiție fizică.
Permis de conducere (categ. B).
Abilități minime de utilizare a computerului.
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Gestionarea echipamentelor, mobilierului și dotărilor imobilelor.
- Efectuarea operațiunilor de întreținere, mici reparații și montaj.
- Intermedierea relației ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁cu prestatorii pentru lucrări mai complexe sau specializate.
- Întreținerea plantelor din imobil și grădină, împreună cu specialistul horticultor.
- Aprovizionarea cu materiale de întreținere și consumabile curente.
- Participarea la operațiuni de curățenie periodică (ex: lustruirea parchetului, spălarea fațadei).
- Realizarea diverselor deplasări cu autoturismul companiei pentru îndeplinirea responsabilităților de mai sus.
Echipa: Echipa care deservește imobilele este formată din 3 persoane permanente: administrator, menajeră și o persoană de ajutor necalificată.
Beneficii:
Salariu net de aproximativ 1000 EUR + beneficii suplimentare de circa 200 EUR.
Program de lucru: Luni-Vineri, 8:00-17:00.
Orele suplimentare se contabilizează și se recuperează prin libere.
- Gestionarea echipamentelor, mobilierului și dotărilor imobilelor.
- Efectuarea operațiunilor de întreținere, mici reparații și montaj.
- Intermedierea relației ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁cu prestatorii pentru lucrări mai complexe sau specializate.
- Întreținerea plantelor din imobil și grădină, împreună cu specialistul horticultor.
- Aprovizionarea cu materiale de întreținere și consumabile curente.
- Participarea la operațiuni de curățenie periodică (ex: lustruirea parchetului, spălarea fațadei).
- Realizarea diverselor deplasări cu autoturismul companiei pentru îndeplinirea responsabilităților de mai sus.
Echipa: Echipa care deservește imobilele este formată din 3 persoane permanente: administrator, menajeră și o persoană de ajutor necalificată.
Beneficii:
Salariu net de aproximativ 1000 EUR + beneficii suplimentare de circa 200 EUR.
Program de lucru: Luni-Vineri, 8:00-17:00.
Orele suplimentare se contabilizează și se recuperează prin libere.
Publicat
30 Aug. 2024
Reactualizat
13 Sept. 2024
Expiră
29 Sept. 2024
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare
-
-
- 9 Sept. 2024
Office manager cu atributii in HR si contabilitate
P+P PRAGMA-TEC S.R.L.
București1000 - 1300 EUR net / lună