-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Work from Home/Operator Customer Care/Lb. Italiana

Comdata Romania
20 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Vrei sa lucrezi de acasa? Vrei sa castigi in conformitate cu capacitatile tale de munca?
Vorbesti lb. italiana?
Full Time / Part Time

Konecta Romania, companie multinationala dе prestigiu, unul din leaderii dе piata in sectorul BPO, este in cautarea dе noi colegi.
Daca vorbesti limba italiana si ai o conexiune stabila la internet acasa, esti fix persoana pe care o cautam!
Alatura-te echipei noastre! Poti lucra din orice zona a Romaniei!

Cerinte:
  • Limba italiana la nivel mediu-avansat;
  • Conexiune stabila la internet;
  • Conostinte minime de operare PC;
  • Disponibilitate la lucru conform unui program flexibil;
  • Spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.

Descrierea jobului

​Oferim:
  • Posibilitatea de a lucra Full Time sau Part Time;
  • Orar de munca flexibil cu posibilitatea de a lucra ︁︈​︂︁︇​︂︄︆​︁︄︈in ture;
  • Salariu compus din parte fixa si parte variabila in functie de performantele fiecarui operator;
  • Tichete de masa;
  • Asigurare medicala privata;
  • Posibilitatea de a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;
  • Training specializat.
  • Echipament de lucru

Descrierea companiei

Konecta este un furnizor de servicii inovator, la nivel global, în domeniul externalizării proceselor de afaceri în managementul relației cu clienții, cu 130.000 de angajați dedicați care lucrează în 30 de limbi pe 4 continente și în 24 de țări.

Concentrându-se pe nevoile și oportunitățile unice ale fiecărei industrii, Konecta oferă o gamă completă de soluții de management al relațiilor cu clienții, inclusiv achiziții, retenție, servicii pentru clienți, asistență tehnică și colectare, toate bazate pe un model de afaceri durabil. Aceste servicii sunt construite pe un portofoliu de experiență de clasă mondială în domeniul experienței clienților și al managementului proceselor, soluții digitale și tehnologii de vârf.

Cu sediul central în Madrid, Konecta generează venituri globale de aproximativ 2 miliarde de euro, având peste 500 de clienți, inclusiv unele dintre cele mai mari nume din domeniile telecomunicațiilor, energiei, băncii, mobilității, comerțului cu amănuntul și comerțului electronic.

Cu peste 2000 de angajati in Romania, Konecta se numara printre companiile de prestigiu pe piata de call center romaneasca.

Te asteptam in echipa noastra!

www.konecta-group.ro
www.konecta-group.com

Publicat 29 Oct. 2024 Reactualizat 23 Nov. 2024 Expiră 28 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.