Candidatul Ideal
Ce căutăm
- Gestioneaza parteneriate de afaceri cu operatori si furnizori de servicii nationali si internationali, in scopul dezvoltarii businessului de wholesale, in linie cu obiectivele companiei.
- Stabileste si dezvolta relatii de afaceri cu parteneri internationali, la nivel wholesale, privind dezvoltarea de produse si servicii de wholesale: SIP trunking, solutii de revanzare, proiecte specifice domeniului, initiative si solutii noi
- Coordoneaza procesele transversale privind implementarea in sistemele interne a conditiilor comerciale din contractele gestionate (SIP trunking si alte proiecte specifice), precum si a servicilor conexe livrate catre parteneri (portare)
- Coordoneaza activitati transversale, in colaborare cu echipe interne si cu partenerii, in vederea evaluarii, dezvoltarii si optimizarii solutiilor tehnice, de billing, monitorizare si raportare pentru contractele gestionate, precum si in vederea livrarii catre parteneri de noi solutii si servicii
- Responsabil pentru derularea contractelor wholesale din aria de gestiune in conditii optime. Monitorizeaza, supervizeaza si aplica masurile necesare pentru evolutia contractelor de sip trunking alocate in concordanta cu termenii contractuali agreati.
Descrierea jobului
- Dezvolta si gestioneaza relatii comerciale sustenabile cu parteneri internationali pentru a asigura termeni contractuali favorabili ORO, tinand cont de aspectele tehnice, economice, legale si de reglementare curente
- Gestioneaza contracte cu parteneri internationali privind furnizarea catre acestia a solutiilor SIP trunking, precum si a celor de re-vanzare si servicii conexe
- Coordoneaza implementarea proceselor interne si a procedurilor pentru proiectele de sip trunking alocate in concordanta cu termenii contractuali
- Coordoneaza procesele cross-functionale privind implementarea in sistemele interne a conditiilor din contractele gestionate, colaboreaza cu echipele transversale pentru evaluarea tehnica, IT, finance, dezvoltarea si implementarea solutiilor tehnice, de taxare, monitorizare E2E real time, antifrauda si raportare
- Supervizeaza implementarea contractelor wholesale; monitorizeaza evolutia si propune modificarile necesare in conformitate cu cerintele de business.
- Gestioneaza cererile transmise de operatorii alocati, analizeaza cererea cu suportul echipelor interne transversale si formuleaza raspunsuri catre operatori
- Gestioneaza dezvoltarile contractuale pentru proiectele din gestiune si propune amendamente pentru evolutii viitoare; Initiaza cereri specifice si negociaza termeni pentru evolutia contractelor pentru a obtine termeni avantajosi ORO
- Colaboreaza cu partenerii externi in vederea evaluarii si dezvoltarii de solutii tehnice, de billing pentru contractele gestionate, cu focus pe optimizarea acestora.
- Actualizeaza permanent, dezvolta si coordoneaza implementarea proceselor, fluxurilor si procedurilor interne pentru serviciile din aria de responsabilitate in scopul imbunatatirii si optimizarii acestora, colaborand cu echipe interne si parteneri externi
- Se asigura ca serviciile de sip trunking pentru partenerii alocati sunt facturate in concordanta cu termenii contractuali;
- Monitorizeaza colectarea sumelor facturate si in cazul sumelor neachitate de partenerii alocati, actioneaza ca punct de escalada, gestionand aplicarea conditiilor contractuale aplicabile
- Asigura procesul operational de portare pentru proiectele de sip trunking gestionate
- Asigura transferul de transe de numerotatii noi la cerere pentru partenerii de SIP trunking: transmiterea solicitarii oficiale catre ANCOM cu suportul departamentului Public Affairs, semnarea anexelor aferente cu partenerul alocat, asigurarea implementarii dpdv network, billing, inter-operators lucrand cu departamentele ORO responsabile
- Asigura inchiderea numerotatiilor transferate la cererea partenerilor de SIP trunking in conformitate cu prevederile contractuale si proceselor interne ORO
- Initiaza si implementeaza proiecte noi privind dezvoltarea de noi produse si/sau servicii in aria de responsabilitate, in vederea realizarii si dezvoltarii de noi parteneriate intre ORO si terti
- Colaboreaza cu echipe transversale in vederea evaluarii, studiilor de fezabilitate, dezvoltarii solutiilor tehnice, de billing, monitorizare si raportare pentru initiativele si serviciile noi
- Asigura interfata pentru echipele interne oferind suport de specialitate in activitati si proiecte transversale specifice serviciilor aflate in gestiune
- Coordoneaza si supervizeaza implementarea oricaror modificari de platforme/sisteme, optimizari, imbunatatiri de procese pentru produsele/serviciile/partnerii din gestiune
- Responsabil de buget; construieste bugetul aferent proiectelor si contractelor din aria de responsabilitate si il monitorizeaza impreuna cu departamentul financiar
- Monitorizeaza evolutia proiectelor/contractelor gestionate si asigura raportarea necesara a aspectelor operationale si a indicatorilor financiari privind proiectele din aria de responsabilitate in comparatie cu targetele bugetare
- Creeaza analize, rapoarte, prezentari periodice sau la cerere pentru sustinerea planurilor de business pentru proiectele aferente ariei de responsabilitate
- Actioneaza ca SPOC in cadrul proiectelor gestionate; asigura interfata de specialitate intre departamentele interne si furnizorii externi
- Realizeaza rapoarte si prezentari, proiectii si estimari pentru produsele si serviciiile aflate in aria de responsabilitate specifice on scopul evaluarii performantei curente fata de obiective
- Monitorizeaza, analizeaza si raporteaza periodic indicatorii financiari, pe tipuri de servicii si pe parteneri
- Reconciliaza cu dept Financiar indicatorii financiari raportati
- Realizeaza prezentari si rapoarte specifice activitatilor pentru departament, top management si Group
Ce trebuie să știi
- Cunoasterea profunda a sectoruluisi tehnologiei de comunicatii
- Cunostinte vaste in domeniul acces wholesale
- Cunostinte comerciale, tehnice, financiare
- Limba engleza - fluent
- MS Office – avansat
Competente Specifice:
Orientare catre clienti si piata
Abilitati avansate de comunicare
Negocierea si perfectarea contractelor comerciale
Abilitatea de a livra rezultate in conditii de incertitudine
Abilitatea de a livra proiectele la termen
Gandire analitica
Dezvoltare business case-uri
Flexibilitate şi capacitate de adaptare la schimbările rapide din contextul int/ext;
Planificare si organizare cross-functionala
Abilitate pentru munca de echipa inter-departamentala si colectiva
Initiativa si pro-activitate
Auto-dezvoltare
Abilitate de a structura/sintetiza/elabora rapoarte si prezentari
Autonomie
Educatie si Experienta:
- studii superioare tehnice / comerciale
- experienta profesionala in telecom/ICT)
- experienta de negociere in domeniu comercial wholesale
- experienta anterioara in operatiunile de servicii de acces este un avantaj
Ce câștigi
- Bonusuri de performanță – acordate pe baza rezultatelor tale și ale companiei;
- Bonusuri de loialitate, dacă îți prelungești șederea;
- Tichete de masă electronice;
- Asigurare medicală și de viață pentru tine - facilități și pentru familia ta;
- #WFH și program flexibil;
- Abonament profesional GSM;
- Abonament GSM personal, de asemenea [noi credem în comunicare!];
- Subvenții speciale pentru smartphone-uri și dispozitive; reduceri pentru produsele și serviciile Orange;
- Platforme de dezvoltare – Orange Learning, Traininguri, Consiliere în carieră, Coaching și mentorat în planul de carieră;
- Programe de Wellbeing – îți susținem Zen-ul;
Vino și lucrează pentru o companie #TopEmployer. Ai putea fi parte dintr-o organizație în care colegii extraordinari și spiritul de echipă te susțin în dezvoltarea profesională.
Aplică și hai să stăm de vorbă!
La Orange, poți.
Încurajăm toate profilele de candidați, indiferent de sex, vârstă, rasă, cetățenie, etnie, culoare, limbă, religie, origine socială, trăsături genetice, orientare sexuală, dizabilitate permanentă sau temporară, naționalitate, opțiune politică, categorie socială sau origini sociale, situație sau responsabilitate familială, apartenență la o categorie defavorizată, apartenență ori activitate sindicală.
Descrierea companiei
Orange este Liderul pieței de Telecomunicații Mobile din România. La nivel mondial, Orange Group este un furnizor important de servicii IT și telecomunicații pentru companii multinaționale din 220 de țări și teritorii.
Orange România este o companie certificată #TopEmployer, fiind recunoscută pentru condițiile excelente pe care le oferă angajaților.
La Orange, plasăm oamenii în centrul a tot ceea ce facem, în același mod în care responsabilitatea noastră socială și de mediu este esențială pentru strategia noastră. Deoarece echipele noastre sunt cel mai mare atu al nostru și pentru că operăm într-un sector în continuă evoluție, ne asigurăm că experiența angajaților noștri este una cât mai cuprinzătoare și mai plăcută, aliniată cu experiența pe care o oferim clienților noștri.
Bazându-ne pe strategia noastră corporativă și pe angajamentele noastre, suntem astăzi unul dintre principalii furnizori de servicii de telecomunicații și servicii digitale.
Brandul Orange a fost creat pentru a simplifica comunicarea umană, aducând astfel valoare comunităților în care activează.
Suntem o companie digitală care construiește viitorul conexiunii umane - Orange este ceea ce suntem și ceea ce facem, în fiecare zi.
Dacă vrei să contribui la experiența Orange, să fii parte dintr-o echipă sclipitoare și să beneficiezi de avantajele unui Angajator de Top, urmărește oportunitățile de carieră și înregistrează-te cu propriul tău cont pe orange.ro/jobs. Chiar dacă job-ul pe care îl cauti nu e deschis în prezent, având un cont activ la Orange, vei putea fi informat la timp despre noile oportunități.
Ți-ar placea să știi mai multe despre viața la Orange?
Te așteptăm pe orange.ro/jobs/life-at-orange!